Reklama

Brnění těla a strach z roztroušené sklerózy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lejzyyyy
Povídálka 13 příspěvků 24.09.18 16:56
Strach z RS:-((

Koncem června mi začalo strašné brnění pravé strany těla, nemohla jsem se ani hýbat a brnění postupovalo až ke rtům a jazyku, po asi 15 minutách to přešlo. Od té doby se mi neustále vrací mravenčení prstů, obličeje a nohy. Byla jsem za lékařem a ten mi předepsal magnesium, které mi nepomohlo, tak jsem přišla znovu a poslala mě na neurologii a na RTG krční páteře. Před 2 týdny se mi začala točit hlava a točení trvá dodnes (páteř mě ale nebolí) do toho se přidala strašná slabost nohou která trvá už 2 dny. Na neurologii mi řekli že mám tetanii (bez jakéhokoli vystření, na EMG jdu za měsíc).Jak mohli hned vyloučit RS bez výsledků a nikam mě ani neposlat? Strašně se bojím aby se nejednalo o RS, je mi 19 a strašně by se mi pokazil život, mám strach a nevím co dělat, už nevydržím čekat jak dopadne EMG když mi hořčík nepomáhá. Děkuji za případné rady a pomoc, fakt se hrozně bojím.. :-((

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 12810 příspěvků 1 inzerát 24.09.18 17:17

u hořčíku trvá až půl roku než zabere,a vyšetření ti udělají takže nechápu vyjádření že tě nikam neposlali a neudělali žádné vyšetření :nevim:

lejzyyyy
Povídálka 13 příspěvků 24.09.18 17:18

@ka2ka myslela jsem spíš jiné vysetreni nez EMG, například CT nebo rezonanci :,(

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 12810 příspěvků 1 inzerát 24.09.18 17:20

@lejzyyyy tak musí postupovat po pořadě neudělají ti všechno najednou až udělají emg uvidí se co dál , jaký a kolik horčíku bereš?

lejzyyyy
Povídálka 13 příspěvků 24.09.18 17:22

@ka2ka právě mě vyděsila ta slabost nohou a točení hlavy :,( Magnerot co mi predepsal doktor, 2× denne většinou 2 tabletky ;)

Uživatel je onlineka2ka
Extra třída :D 12810 příspěvků 1 inzerát 24.09.18 17:25