Reklama

Střeva, hemeroidy, viroza, jak teď?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

cezet
Ukecaná baba ;) 2299 příspěvků 17.02.17 16:36
Střeva, hemeroidy, viroza, jak teď?

Ahojky emimiňačky, mám pár otázek. Vezmu to od začátku. Nikdy jsem neměla problém se zažíváním. Až přesně před 14dny jsem omylem snědla karbanátek který už bohužel kvetl, já si nevšimla :( až pří druhém kousku co měl jít dětem, naštěstí ho neměly, každopádně den na to mě začalo bolet břicho, dole v podbříšku, ale nijak uplně moc, po té se přidalo, že jsem vůbec nemohla vytlačit větry, a když už tak úúleva jako blázen, volala jsem lékaři, že nemám průjem, nic, a měla jsem si koupit probiotika a ještě jsem si dokoupila něco na větry, po 10ti dnech přestalo bolet břicho, vše už vypadalo dobře, stolice řidší ale v pohodě, neměla jsem tedy extrémně chuť k jídlu, ale najednou se mi ozvaly hemeroidy, (vytlačila jsem si malý ven při porodech -děti 4 a 11let- a mám i vnitřní hemeroidy, ted jsem ve fázy, že mám po první stolici nutkání celý den, ale vždy vytlačím jen šíleně málo, vůbec to nechce ven.Tak jsem volala zase lékařce a napsala mi Detralex, takže dnes začínám brát. Od včera večer mám zpět chuť, dnes bych snědla vše na co přijdu. Stalo se vám to také někomu? nevím co to mohlo být, lékařka říkala že možná od té plísně, nebo nějaká střevní, nevím…

Reklama

Reakce:

sabrinafromprague
Zasloužilá kecalka 768 příspěvků 17.02.17 20:46

V klidu, srovná se to, nějaká střevní nerovnováha, jez víc cukru a tuku, pij čerstvé šťávy, srovná se to. Zadek maž modrou indulonou

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz