Co na rýmu v 10. týdnu těhotenství?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.04.19 22:24
Těhotenství 10 tyden

Ahoj můžete mi prosím poradit? Jsem těhotná 10tydnu jsem začátečník a mám ucpaný nos nemůžu ani dýchat rýmu mám trošku takovou hustou a zapáchající nevíte čím to může být nebo co by to mohlo znamenat? Používám sprej do nosu sinex vicks a nevím jestli to vadí miminku a používám i cucave bombony na bolesti krku jestli to nevadí ???? Děkuji. :roll:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
lachtanice86
Echt Kelišová 7603 příspěvků 15.04.19 22:30

Přečetla sis pribalovy leták u toho spreje?

chaela
Ukecaná baba ;) 2000 příspěvků 1 inzerát 15.04.19 22:32

U obojího si přečti pribalovy leták, tam se dozvíš, jestli je to pro těhotné vhodné nebo ne. V těhotenství se doporučuje hlavně mořská voda nebo vincentka, ale ani jedno ten nos pořádně neuvolní. Pořídila jsem si konvicku na vyplach nosu, to je nejlepší.

Shari81
Kelišová 6096 příspěvků 15.04.19 22:34

U každého, i volně prodejného léku, je příbalový leták, kde je na 1000% uvedeno, zda-li je vhodný pro těhotné nebo kojící matky (je to i u cucavých bonbonů). Takže vem leták a přečti si ho. A nějak nechápu tvůj dotaz, co by jako mělo znamenat, že máš rýmu? Asi to znamená, že máš rýmu :think:

Veverko
Kecalka 284 příspěvků 15.04.19 22:58

U obou těhotenství jsem trpěla na ucpaný nos - rýmu. Já si teda ten Nasivin či Olynth stříkala, když jsem nemohla dýchat, minimálně na noc. Maminka lapající po dechu kyslík, si myslím že je také zlé pro dítě v bříšku. A cucavé tablety co těhotné smí jsou Septilen.

fly.zuzka
Kecalka 123 příspěvků 15.04.19 22:59

No nosu bych dala max morskou vodu a na krk pasteylky septilen se můžou v tehu (nevím jestli i v 1.trimestru)

Any111
Kecalka 102 příspěvků 16.04.19 00:24