Těhotenství a výtok?

65
17.5.04 10:42

Těhotenství a výtok?

Ahoj těhulky i maminky,

chtěla bych Vás požádat o radu nebo Váš názor. Jsem v 6tt a čekáme své první miminko, proto se přiznám, že jsem ze všeho docela vykulená a vystrašená. Již od začátku těhotenství mám čirý nebo mléčný výtok, teď během asi 2 dnů jsem si všimla, že je někdy trošku zabarven do růžova, ale není to žádné silné zabarvení, ale pouze nádech, který se objeví pouze občas. Setkala se některá z vás také s tímto problémem?

Předem Vám děkuji za radu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

32
17.5.04 11:19

Ahojky Kajino,
to co popisuješ jsem měla také, ale v pozdějších týdnech. Navštívila jsem svého lékaře ten mě předepsal léky na zklidnění dělohy a doporučil mě být co nejvíc v klidu. Takže jsem většinou celé dny doma proležela v posteli, ale stálo to za to. Po pár dnech se výtok ztratil. Nyní jsem již ve 13tt léky již neužívám, přip poslední návštěvě byl lékař s průběhem těhotenství spokojen.
Issis

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
65
17.5.04 11:47

Ahoj Issis,

díky za odpověď, trochu jsi mě uklidnila, pokud se to neuklidní do 2 dnů, tak si také zajdu k lékaři. Chvilku mám od toho klid, ale někdy se to objeví.
Přeji Ti pohodové těhotenství a hlavně krásné a zdravé miminko.

Ahoj

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
32
17.5.04 12:00

Ahojky Kajino,
to jsem ráda že jsem tě alespoň trošku uklidnila. Buď hlavně v klidu a pokud můžeš hodně odpočívej, první tři měsíce jsou totiž nejrizikovější. Chtěla jsem se tě zeptat zda chodíš do práce, nebo jsi doma? Přeji ti aby ti to všechno dobře dopadlo a aby jsi si těhotenství užívala.
Issis

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
65
17.5.04 12:08