Těhotenství, nemocenská, učitelka

Anonymní
9.8.21 20:45

Těhotenství, nemocenská, učitelka

Dobrý večer, pracuji jako učitelka na ZŠ. TP mám 24.11.,s vedením jsem domluvená, že v září už nenastoupim a domluvím se na nemocenské, dnes mi bylo řečeno, že neví, jak mi vyjde dovolená. Netusite, odkdy si mám nechat napsat nemocenskou? Děkuji.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2008
9.8.21 20:47

Resila jsem ve skole s ucetni, ta ma prehled zbyvajici dovolene.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Yorkmut
9.8.21 21:08
@Anonymní píše:
Dobrý večer, pracuji jako učitelka na ZŠ. TP mám 24.11.,s vedením jsem domluvená, že v září už nenastoupim a domluvím se na nemocenské, dnes mi bylo řečeno, že neví, jak mi vyjde dovolená. Netusite, odkdy si mám nechat napsat nemocenskou? Děkuji.

Na vejplatnici za cervenec uvidis pocet zbyvajicich hodin. Podelis 8 a mas pocet dnu.

• Citovat
  • Upravit
37136
9.8.21 21:10

A kdy to a tou dovolenou budou vědět? Ono si můžeš neschopenku nechat od 1.9. a dovolenou si vybrat před nástupem na mateřskou nebo se dá vybrat až po mateřské (i když nevím jak by to bylo, to by ti ji museli převést na další rok).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Yorkmut
9.8.21 21:11

Zakaldatelko a ono ti neco zbyde, kdyz cerpes dovo ted pres prazdniny?

• Citovat
  • Upravit
35962
9.8.21 21:53

No, nebudu komentovat že se zaměstnavatelem zneužívate nemocenskou. Jinak bych si tu dovolenou nechala a čerpala ji až mezi mateřskou a rodicovskou dovolenou. Vznikne ti nárok ještě za tu mateřskou i za další rok.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3745
9.8.21 21:58
@JancaS84 píše:
No, nebudu komentovat že se zaměstnavatelem zneužívate nemocenskou. Jinak bych si tu dovolenou nechala a čerpala ji až mezi mateřskou a rodicovskou dovolenou. Vznikne ti nárok ještě za tu mateřskou i za další rok.