TP 2020 srpen

125
16.12.19 08:46

TP 2020 srpen

Ahoj holky ???? tak jsme se včera dozvěděli, že se nám právě poštěstilo ❤️ Sice jsme to tento měsíc vůbec nečekali, protože jsem se léčila léky na mykozu a byla absence v sexu 10 dni. Ale stalo se a dnes jsem 4tt+5. Příští týden před Vánoci jsem objednána už lékaři chtěla bych o Vánocích oznámit těhotenství blízké rodině. ???? tak jsem chtěla založit skupinku ať mám někoho s kým se o tomhle mohu bavit a čeká je to taky ????

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
291
16.12.19 12:16

Ahoj podle ms jsem 5+6 už sem viděla dnes i srdíčko ale utz snímek uplne na nic není tam vubec nic vidět :/ rodina už to bohužel ví protože jsem mela podezření na mimodelozni taky sme to chteli dat na vanoce pod stromeček už sme meli připravený i dopis od vnucky/vnuka pro rodiče..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
125
16.12.19 12:18
@misa1010 píše:
Ahoj podle ms jsem 5+6 už sem viděla dnes i srdíčko ale utz snímek uplne na nic není tam vubec nic vidět :/ rodina už to bohužel ví protože jsem mela podezření na mimodelozni taky sme to chteli dat na vanoce pod stromeček už sme meli připravený i dopis od vnucky/vnuka pro rodiče..

Jeee ahoj :) Ty jo a co jste v tom dopise psali nebo tak, že by jste mi dali nějaký nápad :))

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
291
16.12.19 12:43

@Nicolfi Ahoj moje milá babičko.. Ještě nevím jestli budu tvoje vnučka nebo vnuk ale už teď vím ze se na me určitě moc těšíš protože ja na tebe taky. Myslím že jsem ten nejlepší dárek k vánocům který si pro tebe můj tatínek mohl připravit bohužel je na me dlouhá dodací lhůta ale kdo si počká ten se dočká. Ps: Přijdu zhruba za 8 měsíců ty zatím domluv taťkovi at mamimku moc nestresuje určitě víš že je to v jejím stavu moc důležité :D.. Tohle byl dopis pro mamku přítele třeba 😂

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
125
16.12.19 12:45
@misa1010 píše: