Učitelka je jen póvl

Anonymní
1.1.16 22:44

Učitelka je jen póvl

Jsem z učitelské rodiny, sama učím a ještě studuji a docela mě zaráží, jak se v dnešní době profese učitele degraduje. Kolegyně denně řeší návštěvy učitelů, kteří si na ni stěžují a jejich děti jsou svaté, geniální a neomylné. Vždy je díte ten, kdo je v právu. Učitelka je klient, který jim plní službu=učí jejich dítě. Rodiče vyžadují, aby dítě vše perfektně umělo, aby byly hodiny pestré, žádné úkoly, miliony zajímavých akcí mimo školu atd atd. Pokud děti něco neumí, tak je to chyba učitelky-ona neumí učit. Jsem z toho dost špatná, protože já si nic takového nepamatuji ze svého dětství…
Onehdy jsem jela v tramvaji a byla jsem svědkem rozhovorů dvou žen, ukazovaly si, co že to mají jejich dítka za úkoly, že úča není normální, když jim dává takové úkoly, co si o sobě myslí, že tohle maj dělat ve škole…atd atd. Vyjadřovaly se o ní dost nelichotivě…Nevím, jestli se to ještě změní, ale podobnou zkušenost mám i ze školky…

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30408
1.1.16 22:49

Škoda, že je téma zadáno anonymně. Pokud se stydíš za to, že učíš a studuješ, pak se nediv, že zakládáš téma, jaké jsi založila. To o něčem taky svědčí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14335
1.1.16 22:50

Anonymní já si myslím, že je učitelka a učitelka. Prostě si možná zrovna potkala rodiče, co třeba nejsou typem- jejich dítě nej, ale prostě učitelka neni to pravé ořechové…
Já např ve školce jsem zažila učitelku, která venku po dětech řvala, že je prase, když se vyčůralo do květina docela po nich nepěkně křičela.. Vždycky, když jsem jela s kočárkem a projížděla okolo zahrad, tak jsem ji slyšela. takže taky jsem např. kamadce říkala, že je to pěkná můra, že po dětech křičí.. Kdybys tam stála, taky si řekneš - chudák učitelka, ale…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
347
1.1.16 22:53

@hanka.br.
Nechapu proč se do zakladatelky pouštis…
Snad ma pravo to napsat anonimne…ja na tom nic spatneho nevidim.