Ukončení pracovního poměru při MD

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1606
20.2.14 10:51

Ukončení prac.poměru při MD

Mám dotaz.5letjsem dělala v jednom podniku, ale smlouva byla vždy na dobu určitou, vždy mi jí prodlužovaly po roce.Loni v říjnu jsem nastoupila na MD, v prosinci se mi narodilo mimčo a přišel mi dopis z práce o neprodloužení pracovního poměru. Včera mi přišel ze zaměstnání zápočtový list a měla jsem tam od účetní poznámku, že bych se měla informovat na ÚP, jestli bych se neměla náhodou přihlásit. Dnes se tam nedostanu, zítra tam nejsou, ale ještě než si tam půjdu vyčkat tu frontu, tak bych se ráda zeptala zda s tím nemá někdo zkušenost. Mě vůbec nenapadlo, že bych se měla hlásit na úřadu práce? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19784
20.2.14 10:55

@anda.04 No, a ten dopis o tom, že ti nebudou prodlužovat pracovní poměr, ti přišel předtím, než ti pracovní poměr skončil? A ten pracovní poměr ti už skončil? Kolikrát po sobě byl prodloužen?

Pokud se opakoval víc než 3× a ještě neskončil, tak se to dá řešit písemným oznámením zaměstnavateli, že trváš na tom, že tvůj PP pokračuje - pokud bys to udělala před ukončením PP, tak bys měla PP na dobu neurčitou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1606
20.2.14 11:00

Prodloužen byl vícekrát než 3×, ale poslední smlouvu jsem měla do 31.12.2013 a dopis přišel pár dní před. Bylo mi jasný, že mi poměr neprodlouží, když jsem právě porodila, ale nějak mě nenapadlo, že pak budu muset na ÚP?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20767
20.2.14 11:03

Na ÚP musíš až ti skončí rodičovská dovolená, do té doby jsi státním pojištěncem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1606
20.2.14 11:06
@radkka píše:
Na ÚP musíš až ti skončí rodičovská dovolená, do té doby jsi státním pojištěncem.