Už ho nepřitahuju?

12
10.1.20 16:25

Už ho nepřitahuju?

S přítelem jsme spolu 3 roky, jemu je 29, mně 19 a bude to rok, co u něho přes týden bydlím, protože studuju mimo rodné město.
A mám ten problém, že mi přijde, že ho přestávám přitahovat.

Pokud chci sex, musím být ta aktivnější, snad si ani nepamatuji, kdy by jen tak sám od sebe přišel a snažil se mě svádět. Ani se o tom nechce bavit, žádné rozebírání toho, co by nového rád zkusil, nebo tak. A při sexu moc nedává najevo, že se mu něco líbí, i když předtím to tak nebylo.
Nebo když spolu nějakou dobu nejsme, neříká mi, že mu to chybí. Protože to tak asi ani není. Většinou, když mě takhle odmítne, řekne, že na to není čas, bolí ho hlava, je unavený. Každopádně že není čas říká většinou, když mně teda rozhodně připadá, že je a když ho bolí hlava, sex nemáme, každopádně kamarády na večer klidně pozve. Žádnou extra náročnou práci nemá, takže ani nemá moc, kde by se stresoval a vyčerpal.
A já si připadám úplně strašně. Jednak proto, že většinou to má být přece obráceně, muž uhání ženskou a musí ji dobývat. Jednak taky proto, že mi to hodně sráží sebevědomí. Před ním jsem nikoho neměla, ani o mně nikdy nebyl kdovíjakým zájem. I když si nemyslím, že bych byla nějak škaredá, postavu mám podle sebe taky normální. Taky jsem navíc docela dost náruživá, takže i když spolu spíme třeba tak 1× do týdne, pro mě je to docela dost málo a spíš mě na tom štve, že je tak moc neiniciativní a moje svádění ho nechává chladným.

Snažím se na něj netlačit, vím, že tím tomu nepomůžu. Každopádně jsem mladá holka a sex prostě potřebuju, jinak jsem prostě protivná, nesvá a s tím toho moc neudělám. Takže každé jeho odmítnutí mě opravdu mrzí, jsem smutná, že už se mu nelíbím, pomalu vymýšlím, jestli nemá nějakou jinou, i když vím, že je to blbost a že takový on není.

Zkouším to s ním probrat, ale vždycky to končí tak, že on se naštve, že si to všechno domýšlím a já nakonec pomalu brečím, že mě nechce.