Vztah matka x dcera

4533
2.8.20 15:37

Vztah matka x dcera

Ahoj,

otázky:

Máte dobrý vztah se svojí matkou?
A souhlasíte s názorem, že dcery tíhnou více k otcům a synové k matkám?

Znám spoustu žen, které se svojí matkou nevycházejí (jsem bohužel jedna z nich), u mužů to ale tolik nevidím, nebo to tolik neřeší, těžko říct.

Je možné, že je to tím, že se ženy obecně moc nesnesou? (viz komplikované ženské kolektivy, neoblíbené tchýně a švagrové…).

Jasně, že jsou ženy, a není jich málo, které spolu vycházejí a mají se rády, přesto to vypadá, že muži se snesou tak nějak víc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5004
2.8.20 15:45

S mamkou mám velmi dobrý vztah, ale jinak ženský kolektiv úplně nevyhledavam. Chodím pravidelně s chlapama z bývalé práce na pivo. S ženskýma ne. Asi možná protože jsem účetní, takže ženského kolektivu mám až až.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
14099
2.8.20 15:46

S matkou jsem vycházela dobře, byť to nemělo nic společného s konceptem „nejlepších kamarádek“, ona na své matce byla docela emočně závislá, ale babička byla spíš úzkostná, ne třeba manipulantka.

Já mám kolem sebe ženy se kterými jsem si blízká, na kononkurenci v kolektivu nehraju, závody v klování ve skupině neprakitkuju. Stejně tak si rozumím a umím fungovat i s muži a to i na přátelské úrovni.

Daleko víc ve svém okolí vidím spíš absurdní přeměřování si velikosti pohlaví a války o moc mezi pány - s dámami nám mnohem častěji funguje ženská solidarita. Pravda, tomu v jakém prostředí se pohybuju a s kým žiju a s kým se přátelím jsem věnovala dost energie v rámci kultivace- včetně sebe samotné. S tím někeré z mých nejbližších přítelkyň mají matky regulérní psychopatky, s tím že jim se to podařilo přežít, nezahořknout a fungovat ve vztazích vlastně velmi slušně.

Dost věřím na vrána k vráně sedá a co vyšleš, to se ti vrátí.