Reklama

Život s automechanikem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

luliana
Kecalka 118 příspěvků 18.01.18 21:43
život s automechanikem

Ahoj. Chodím s přítelemn, který pracuje jako automechanik. Dalo by se říct, že auta jsou jeho život. Už jednou jsme se rozešli především kvůli jeho práci a v té době byl hodně sobecký a myslel jen sám na sebe. Nebral mě moc v potaz. Pár let uběhlo a znovu jsme si k sobě našli cestu. Já už nebyla sama, ale mám synka, kterému je 19 měsíců. Problém je v tom, že má málo času pro nás, protože si na svá bedra toho nasadil moc. Myslím si, že by měl z nečeho ubrat, aby se nám mohl více věnovat, když už přebral roli otce.

A teď vyjmenuju, čemu všemu se věnuje. Chodí do práce od po do pá cca do 17hod. Po práci zálezá do garáže, kde má další práci, kde dělá sám na sebe (melouchy). Pořídil si odtahovku, takže lidi zavolají kdykoliv a jede. Do toho má koníčky kuželky (přes zimu každý pátek večer) a závody sprinty (cca přes léto 6 sobot, drahý koníček).

No vidíme se přibližně o víkendech, ale všechno se točí kolem aut. Já nemám šanci, abychom dělali něco podle mě na to čas prostě mu nezbývá a my se synem se mu musíme přizpůsobovat.

Společné bydlení se teprve buduje. V domě mých rodičů se přistavují místnosti, kam půjdou mý rodiče a mě nechají svůj byt a část zahrady ( to se domlouvalo v době, kdy jsme ještě byla s pravým otcem svého syna, proto se to už nedalo nijak zastavit).

Zajímají mě Vaše názory a zkušenosti děkuju

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »

Reklama

Reakce:

hanka.br.
Neúnavná pisatelka 18245 příspěvků 18.01.18 22:09

Život s automechanikem je stejný, jako život s truhlářem, sportovcem, doktorem nebo kutilem. Buď si na vás chce udělat čas a udělá si ho nebo nechce a pak je úplně jedno, jestli se zašije v garáži k autům, na ryby nebo do hospody. Takže jestli na vás nemá čas, že je zrovna automechanik, to fakt nehraje roli.

Aries6