Zničené vlasy a rychlý růst

15.3.21 20:46

Zničené vlasy a rychli růst

Ahoj, mám prý nenávratně zničené vlasy (po odbarvení z černé na blonďatou) a chci se zeptat jestli náhodou nevíte o nějakých přípravcích které by mohli pomoct. Jelikož jsem je měla opravdu zničené tak jsem dala na radu odborníků a ze zadu si nechala vlasy oholit strojkem strašně mi ty moje vlasy chybí tak se ptám i na přípravky pro rychli růst vlasů.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
16039
15.3.21 21:12

Vlasové hnojivo - mají ho v lékárnách.

A to ohlení bylo to nejlepší co si vlasům mohla udělat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34
15.3.21 21:19

Mám po porodu a vlasy mi nevypadavají a mám je krásně pevné a dlouhé a používám sadu z LR péče o vlasy mají tam i tonicum pro růst vlasů doporučuji zkusit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1010
15.3.21 21:19

Vitaminy a mineraly zevnitr (googli), pridej bilkoviny (neb z toho jsou ty vasy postaveny) takze klidne kazdej den protejnak nebo vajicka apod.
Zvenci sampon od Milvy s chininem, myt vlasy v predklonu (pomahas tam dostat krev a tim i ziviny) a zkus treba i neco jako ryzovou vodu apod.

Vsechno dohromady a do pul roku bys mela mit vlasy aspon na ramena :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1252
15.3.21 21:34

Kdysi mi kadernice spalila vlasy melirem. Opravdu hodne. A vylozene zazracne mi pomohl wonder gestil. Vlasy se dali dokupy snad za mesic. Zlate za to, mela jsem pred svatbou. Ted ale uz ma pry snad jine slozeni trochu a neni to ono. Ale jak se pise vys podstatny je vyzivit je zevnitr protoze nerostou ze vzduchu ze :) ko a mimochodem jednu dobu jsem myla vlasy zitnou moukou, je to teda dost opruz protoze se to musi dlouho vymejvat ale ty vlasy byli uplne jine nez po samponu. Jenze nebavilo me to jak se to dlouho vymejvalo. :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9699
19.3.21 12:12
@Barunkaska píše: