Zpět na všechny otázky v kategorii Odborné poradny

Je to falešný test, falešné příznaky nebo HA?

Krityn se ptá 12.12.14

Dobrý den,

před 3 týdny jsme měli s přítelem nechráněný pohlavní styk. Asi za týden jsem dostala menstruaci (přesně na čas a neobvykle silnou, měla jsem i veliké cucky). Zároveň s 1. dnem menstruace jsem si vzala první prášek HA. Prsa mě bolela jako normálně, ale po 4 dnech se bolest vyšplhala hodně vysoko, měla jsem natekla, bolavá a zvětšená prsa, teď je už nateklá nemám, jen bolavá. Na dvorcích se mi udělaly pupínky, nejsem si jistá, jestli jsem je měla už před tím. Test jsem si dělala 2× po 16 dnech a dnes po 3. týdnu. Pokaždé vyšel negativně, tak nevím, jestli jsem těhotná nebo ne?

Každopádně vedlejší účinky HA jsou právě tyto prsní příznaky i špinění, které jsem měla do nedávna.

Děkuji moc za odpověď a pěkný zbytek dne.

MUDr. Mária Procházková, PhD, MPH odpovídá 12.12.14

Těhotná nejste. Není důvod - menstruace přišla v normálním termínu. Ostatní změny jsou dány začátkem užívání antikoncepce a měly by nejpozději během 2-3 měs. ustoupit.

MUDr. Mária Procházková

www.nemocnicemelnik.cz/…cke-oddeleni

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na eMimino.cz.