17. listopad

• Fotoalbum (5)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
21005
17.11.17 19:07
@Demi píše:
Dobrý… :palec: Za kterou fakultu?

Za žádnou, v tý době už jsem hákoval co inženýr v kolbence. Ale i z fabriky tam byla spousta lidí, nešlo jen o studenty.

• načítám...
Doe_Jane
17.11.17 19:09
@KalamityJohn píše:
Za žádnou, v tý době už jsem hákoval co inženýr v kolbence. Ale i z fabriky tam byla spousta lidí, nešlo jen o studenty.

to by mě zajímalo co tebe zavedlo na emimino, dědouši :mrgreen:

• Upravit
65311
17.11.17 19:09

@KalamityJohn ty jo…přímo v první lajně 8o
Já to zažívala v Litoměřicích, kde jsem byla na škole…
A naproti naší škole byla teologická fakulta…a i ti kluci z ní, kteří jinak moc nevylézali, jen na cesty do kostela na tom náměstí byli…to bylo takový hezký, oni v těch hábitech…

• načítám...
21005
17.11.17 19:12
@Doe_Jane píše:
to by mě zajímalo co tebe zavedlo na emimino, dědouši :mrgreen:

Dvacet let v USA, chodím si sem pokecat, chybí mi povídání s českejma holkama - domočeší to asi těžko pochopěj. :think:

• načítám...
4047
17.11.17 19:20
@KalamityJohn píše:

Jo tak, ale na fotce splýváš se studenty ;) Tak to já byla teda šestnáctileté pískle, ale trikoloru jsem nosila a roznášela jsem po našem městě letáky :-)) Místní komouši mi nadávali, i za tu trikoloru.

• načítám...
4149
17.11.17 19:24

Mne bylo 8 a lecos si pamatuju.Jak tata jel do Prahy zvonit klicema a mama vyvadela, ze uz ho neuvidime, ze uz jsem nemohla skladat pionyrsky slib, ze jsme si rikali, koho rodice voli OF a koho komouse, nasi byli furt u ty nasi maly televize a sledovali deni.

• načítám...
4885
17.11.17 19:28
@IvaB píše:
Taky jsem hledala, jestli tu je aktuální diskuse. Takže díky za ni, i když koukám, že moc příspěvků nemá :think: