Aliexpress - velký problém

31
3.5.16 10:07

Aliexpress - velky problem

Ahoj maminky,
stala se mi takova neprijemna vec.
Na Ali nakupuju uz docela dlouho, ale posledni dobou se mi stava, ze bud poslou neco jineho, nebo vubec a nekteri maji tu drzost dat vam sledovaci cislo, u ktereho se posleze objevi, ze zasilka byla dorucena nekde do Kanady pred pulrokem…
Objednala jsem si u prodejce zbozi, ktere nedorazilo, klasicky prodlouzil lhutu, ale ani potom nic. Otevrela jsem spor, ktery jsem nasledne eskalovala, jelikoz jsme se nedohodli.
Dnes se Ali vyjadril, ze objednavka byla dorucena a ze mam kontaktovat postu a nebo se poptat clenu rodiny, zda balicek neprevzali.
No, podle sledovaciho cisla trci balik nekde na letisti v Praze:
2016-03-16 04:30 Czech Republic, Item Arrived at Prague Ruzyne
a to uz od 16.brezna.
Chteji po me dokument od Ceske Posty, ze balicek mi dorucen nebyl, ale to oni nedelaji, jen u zasilek, ktere maji v systemu (pouze tedy RR…CN (CZ).
Takze ted vubec nevim, jak mam celou vec resit. Diky tomu, ze jsem,,otevrela spor, ackoliv mi byl balik dorucen'', mi zablokovali ucet.
Stalo se nekomu z Vas neco takoveho?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
554
3.5.16 10:12

Nemohli to třeba zabavit celníci? Třeba jako padělek - nevím, co to bylo?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.5.16 10:24

Vykašlat se na takové obchody

Není lepší se na takové internetové obchody, které nejsou na území ČR, se vyprdnout? Já když už něco objednávám přes net, tak jedině u nás.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31
3.5.16 10:24

Urcite ne, to by mi poslali z celnice dopis a navic padelky opravdu neobjednavam. Me tak ani uz ted nejde o to zbozi a penize, bylo to neco malo pres sto korun. Spis me vytaci to, jak si mohli dovolit zablokovat mi ucet, kdyz si muzeou dohledat sami, ze balik je stale v preprave a ze opravdu nebyl dorucen.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10911
3.5.16 10:24

Potvrzení, že Česká pošta nemá balíček toho čísla ani v systému, by nestačilo? Jestli to teda ČP dělá… Mám za to, že když vzneseš písemně na poštu žádost, tak ti písemně odpoví, což bys mohla Aliexpressu teoreticky přeposlat :think:

Ještě mě teda napadá obrátit se na China Post (nebo kde sleduješ to tracking nr.) - prostě snažit se propojit ty dvě pošty, ať si to vyříkaj.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17095
3.5.16 10:25

@0lucie Jedině zkusit zavolat na centrální poštu do prahy, kde tyhle balíčky clí, jestli to tam někde nevisí. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31
3.5.16 10:28
@Knihomyš píše:
Potvrzení, že Česká pošta nemá balíček toho čísla ani v systému, by nestačilo? Jestli to teda ČP dělá… Mám za to, že když vzneseš písemně na poštu žádost, tak ti písemně odpoví, což bys mohla Aliexpressu teoreticky přeposlat :think:Ještě mě teda napadá obrátit se na China Post (nebo kde sleduješ to tracking nr.) - prostě snažit se propojit ty dvě pošty, ať si to vyříkaj.

Posta prave nemuze vystavit dokument na neco, co nema v systemu. To sledovaci cislo tady proste,,nefunguje''. Tak mi to bylo receno.
Cislo zacina SYLGZ, nevim, pres co to poslal, vyhledavala jsem pres 17track.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21663
3.5.16 10:32

Mne se neco takoveho stalo. Objednala jsem na konci rijna kostym Elsy pro dceru na Vanoce. Otevrela jsem spor, prodlouzila lhutu, eskalovala spor. Balicek byl, nevim proc, na celnici a prisel az posledni den v lednu :jazyk:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
554
3.5.16 10:34
@Jazz27 píše:
@0lucie Jedině zkusit zavolat na centrální poštu do prahy, kde tyhle balíčky clí, jestli to tam někde nevisí. :nevim:

Myslím, že toto je dobrý nápad. Když něco přiletí, tak je to potom na té centrální poště?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31
3.5.16 10:45
@Ewiczka píše:
Myslím, že toto je dobrý nápad. Když něco přiletí, tak je to potom na té centrální poště?

Takže jsem volala a řekli mi v podstatě to samé, co na poště. Zásilka byla poslána obyčejně, takže její pohyb v ČR nejde sledovat. Pokud nebyla ve schránce, či uložena na poště, tak mám smůlu - jsem to tak pochopila…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10911
3.5.16 10:45

@0lucie ČP nemůže na písemný dotaz písemně odpovědět, že balík nemá v systému? :think: Já jsem mrcha, stejně bych to zkusila, protože NĚCO s písemnou žádostí udělat musej. Dokud s nima budeš jen mluvit, tak ne.

Tady pomůže jen prudit na všech stranách…

Ještě mě teda napadá poslat Aliexpressu toto https://www.postaonline.cz/…asilka/cislo?… (s odpovídajícím číslem tedy). Pokud jsi to už neudělala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10911
3.5.16 10:49

@0lucie Aha, tak se možná obohatila nějaká pošťačka :(
Já furt brala, že to šlo doporučeně, když to má číslo.
Tohle je těžký, pokud jsi toho poslední dobou reklamovala víc, možná to vyhodnotili tak, že si vymejšlíš (neber to osobně, takoví lidi se prostě taky najdou).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
554
3.5.16 10:51
@Knihomyš píše:
@0lucie ČP nemůže na písemný dotaz písemně odpovědět, že balík nemá v systému? :think: Já jsem mrcha, stejně bych to zkusila, protože NĚCO s písemnou žádostí udělat musej. Dokud s nima budeš jen mluvit, tak ne.

Tady pomůže jen prudit na všech stranách…

Ještě mě teda napadá poslat Aliexpressu toto https://www.postaonline.cz/…asilka/cislo?… (s odpovídajícím číslem tedy). Pokud jsi to už neudělala.

Tam jde o to, že pošta ty obyčejné balíčku do systému nedává, takže ani nemůže vydat potvrzení. Taťka řešil něco podobného, když objednával z Německa a po měsíci čekání mu přišel mail, že si zboží nevyzvedl na poště, tak jim to došlo zpět. Stěžoval si na poště, ale protože to bylo poslané obyčejně, tak to prostě nikde není evidované.

Je možné, že ten zakladatelčin balíček ještě leží někde v Praze a může dorazit s velkým zpožděním, už jsem také slyšela o takovém případu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31
3.5.16 10:57
@Knihomyš píše:
@0lucie Aha, tak se možná obohatila nějaká pošťačka :(
Já furt brala, že to šlo doporučeně, když to má číslo.
Tohle je těžký, pokud jsi toho poslední dobou reklamovala víc, možná to vyhodnotili tak, že si vymejšlíš (neber to osobně, takoví lidi se prostě taky najdou).

Jak píše Ewiczka, buď to tam pořád leží a nebo to někdo ukrad… Je pravda, že jsem teď za poslední měsíc těch sporů otevřela asi 5, ale vždy se prokázalo, že jsem byla v právu. A taky se mi v minulosti stalo, že balíček dorazil s velkým spožděním, ale samozřejmě jsem za něj znovu zaplatila přes paypal. Já jen pořád nechápu, kde vzali to, že byl balík doručen. Mají v tom zmatek a odnesla jsem to já.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10911
3.5.16 11:25

@0lucie Nojo, lidskej faktor :/ A není šance jim to ještě vysvětlit přes Customer Care nebo tak? Zkušenost nemám, jen tak dumám.

@Ewiczka Jojo, pak mi to docvaklo. Taky mi přišla vánoční světýlka po vánocích :), ale spor jsem neotevírala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat