Angličtina na mateřské

Napsat příspěvek
Velikost písma:
434
4.11.14 15:38

Pracuji jako personalistka a kandidaty z anglictiny, pokud je k dane pozici potreba, vzdycky zkousim. U pohovoru vzdycky poznam, jestli clovek umi a na jake zhruba urovni.
Ja sama na certifikaty moc nedam, protoze z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz clovek jazyk nepouziva, rychle jej zapomina. Viz moje rustina, a to z ni mam statnice… :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
990
4.11.14 15:40

@SarkaLo Ahoj, pokud budu mluvit z vlastní zkušenosti - při pohovoru byla část vedená v angličtině a pak jsem psala ještě anglické a logické testy. To, že jsem měla nějaký certifikát (FCE) mi k ničemu nebylo, pokud bych se neuměla domluvit. Certifikát mi byl užitečný jen když jsem učila angličtinu ostatní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6594
4.11.14 15:41

@tweedy Super, myslela jsem si to - takže je nejlepší zdokonalovat se a zdokonalovat. Tak jdu do toho :-) Nejdříve si zlehka zopakuji Aj a pak se pustím do španělštiny a ruštiny :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
990
4.11.14 16:49

@SarkaLo Já odcházím na MD za pár týdnů, ještě studuju, ale hned jak to dokončím, chci se zase na AJ vrhnout, moc mě to baví…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1803
7.11.14 14:17

Ahoj holky, jsem take na rodicovské a chci zamestnat mozek i necim jinym nez jen peci o deti. napadlo me si ozivit anglictinu a postupem casu si udelat i certifikat. mate, prosim, nektera tipy na knihy/ucebnice/webove odkazy/cokoliv, co je opravdu dobre na takovou pripravu k ziskani certifikatu - FCE? dekuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3
10.4.15 15:51

Koukni na BBC, mají speciální stránky pro studenty angličtiny. Různé kurzy, pořady atd a vše on-line. Moc pěkná angličtina, zajímavá a použitelná témata :) Jen se dokopat :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
13.3.17 22:13