Reklama

Chyba v braní antikoncepce, můžu být těhotná?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.05.18 09:57
Antiko, těhotenství, problém

Holky, ženy nejspíš mám problém. Udělala jsem chybu v braní antikoncepce a vzala si prášek od den dříve (místo ve čtvrtek jsem vzala už ve středu), prosím neříkejte mi jak jsem hloupá, to sama dobře vím. Den na to jsem měla nechráněný styk a po týdnu zase. 12 dnů po tom prvním pohlavním styku mě začalo pobolívat v podbříšku a kříži. Udělala jsem si testy (týden před očekávanou MS) 2 negativ, 2 pozitiv. Když vejdu do nějaké místnosti tak vždy něco ucítím ikdyž to tam není a mám na to strašnou chuť. Mohla bych být těhotná? Ikdyž jsem testy dělala před MS? Říká se že v některých případech mohou být ženy před MS těhotné, ale pak se to “odplaví”. Prosím pomozte mi, jsem studentka SŠ a nemůžu být těhotná, vím že kdybych byla, tak bych to nemohla dat pryč. A omlouvám se za blbý název otázky, ale jiné dat neslo

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Reakce:

pikola
Neúnavná pisatelka 18939 příspěvků 01.05.18 10:03

Týden před očekávanou Ms je téměř nemožné aby jsi měla pozitivní test. Takže jsi souložila nějaký 5 den cyklu?

vertunka
Závislačka 4557 příspěvků 01.05.18 10:06

Prosimte klid. Ty jsi vzala prasek o den drive? Takze jsi zacala po vynechane pauze o den driv? To tehotna nebudes :kytka:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.05.18 10:07

1. a 7. den cyklu. Opravdu nevím co si mám myslet. Jsem z toho zmatená. Tohle jsem nikdy nemusela řešit.

Verun83
Echt Kelišová 8601 příspěvků 33 inzerátů 01.05.18 10:13

Takze si mela sex v dobe ms? 1.a 7.den?

pikola
Neúnavná pisatelka 18939 příspěvků 01.05.18 10:14

A ty pozitivní testy vypadaly jak? To že jsi si vzala prášek dříve problém není. Ani ten den soulože je málo pravděpodobný.

Anonymní