Bojím se mužů

Anonymní
13.10.15 17:55

Bojím se mužů

Ahoj, omlouvám se za anonym. Nevím jak si to vysvětlit, ale už mě dost dlouho trápí jeden problém. Nikdy jsem neměla přítele, nikomu se nelibim, ale částečně si za to můžu i sama. Mužům se totiž vyhýbám, asi se jich bojím. Pamatuji si, je to už dávno, že na nějaké zábavě mě požádal cizí kluk o tanec. Já šla, ale příjemný mě to nebylo, vadily mě otázky odkud jsem, co studuji atd. Po tanci jsem mu řekla, že jdu na záchod a zdrhla jsem mu. Připadala jsem si v jeho přítomnosti trapně. Teď momentálně se chce se mnou setkat bývalý spolužák, čistě kamaradsky, aspoň teda doufám :-D a já se mu všemožně vymlouvam. Prostě se bojím s ním setkat, z té představy jsem fakt vyklepana. Tož to byly takové příklady, že se chovám jak kráva :-D. Takže to shrnu - bojím se vstoupit do vztahu s mužem, bojím se, že by mi třeba ublížil, bojím se, že bych nezvládla vychovat děti, a mohla bych pokračovat. Co si o tom myslíte? Jsem normální? Říkám si, že asi nemám v sobě tu správnou ženskost.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9719
13.10.15 18:07

No radím vyhledat odbornou pomoc

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
13.10.15 18:18
@kopejka píše:
No radím vyhledat odbornou pomoc

jejda proč se tady pořád cpe odborná pomoc? Já mám stejný problém a jako žádnou odbornou pomoc vyhledávat nebudu. Už mě i napadlo jeslti nejsem na holky, ale zase třeba nějací herci ve filmu se mi vzhledově líbí, tak nevím :nevim:. Radu bohužel nemám, jelikož sama nevím co s tím. Anonym prosím zachovat.

• Citovat
  • Upravit
Republic