Bolest v krku a jazyka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

makeerka
Povídálka 18 příspěvků 19.12.17 14:46
Bolest v krku a jazyka

Dobrý den, chci se zeptat, zda někdo z vás někdy měl podobné příznaky jako já a popřípadě mi sdělil, co by to mohlo být? Zde můj dotaz:
Cca 2 měsíce mě neurčitě bolelo v krku, ani ne bolest jako pocit cizího tělesa v krku. Mezitím jsem prodělala angínu a byla jsem přeléčena atb. Po odběrech krve (vše v pořádku), výtěrech v krku (také v pořádku) a vyšetření na ORL mi stále nikdo neřekl, z čeho by onen pocit tělesa v krku mohl být, prý jsem v pořádku. Obávám se rakoviny, říkala jsem to lékařce, ale ta mi sdělila, že jí v krku rozhodně nemám. Bylo mi jen řečeno, že si mám kloktat a cucat pastilky. Nyní je to již lepší, ale začal mne pobolívat jazyk na jeho straně, v jednom místě, jemně pálit a já už nevím co dál. Jazyk bolí tak nějak nepříjemně, jako bych si ho popálila horkým nápojem, ale bohužel tím to není. Na jazyku nemám žádné viditelné změny ani útvary, barva stále stejná. Obávám se co by to mohlo být.
 Děkuji

Reklama

Reakce:

Kolarkaa
Kecalka 435 příspěvků 19.12.17 15:07

Nic jineho k tomu nemas? Pocit ciziho telesa v krku a paleni jazyka - u me tetanie. Ale me k tomu jeste brnel oblicej a ruka.. tlak na hrudi nemas?

makeerka
Povídálka 18 příspěvků 19.12.17 15:29

@Kolarkaa
Nic jiného, jen občasný tlak na hrudi, ale to přičítám sedavému zaměstnání a „hrbením“ se u PC. Ono to samotné v krku a na jazyku je nepříjemné a netrvá to týden, proto to řeším

Kolarkaa
Kecalka 435 příspěvků 19.12.17 16:20

Ten krk muze byt take od patere.. koukni na diskuze o te tetanii, je to neurologicke onemocneni, neprijemne ale ne vazne..tlak na hrudi, cizi teleso v krku a bolest jazyka tam mimo jine patri.. ale samozrejme to nemusi byt. Kazdopadne doplnenim horciku nic nezkazis..

Mmsg 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.17 16:35