Čekám dítě a partner mě opustil

Anonymní
1.10.20 09:26

Čekám dítě a partner mě opustil

Ahoj holky… Prosím Vás o radu. Jsem v 8tt a chlap mě opustil s tím, že není schopný zaopatrit mě i dítě. Dal mi akorát peníze na potrat, jinak má silacky kecy přes zprávy a hovory. Ale není schopný se ukázat. Asi si to některé z vás dokážete představit. Je mi 21 let (v prosinci 22). Jsem ještě u matky, studuji a sem tam mám brigády. Nejsem žádný mazánek. Všechno jsem si vždycky vyřešila sama. Ale s tímhle jsem opravdu zoufalá. Už přes týden jenom brecim a klepu se nervama. Protože malyho nechci prostě dát pryč ale zároveň vím, že je to to nejlepší co můžu udělat. A dát dítě k adopci je snad pro mě ještě těžší. Rodina je počítá s tím, že jestli si to nechám, odstěhuju se. Chápu. Je to moje první dítě, tak se trošku bojím co to se mnou udělá jestli zákrok podstoupím. Prosím, vím, že mi není pomoci a rady. Ale budu aspoň za něco ráda.
Děkuju za vyslyšení a případné reakce.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
359
1.10.20 09:31

Šla bych na potrat. Tím spíš když nemáš ani oporu rodiny.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
290
1.10.20 09:34

Nechala bych si ho. Vzdy se to da nejak udelat

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16205
1.10.20 09:35

Proč rodina očekává, když si dítě necháš, že se odstěhuješ?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5222
1.10.20 09:36
@stinga píše:
Proč rodina očekává, když si dítě necháš, že se odstěhuješ?

Asi že bude mít partnera co bude mít příjem a založí spolu rodinu ve svém/jiném bydlení?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
1.10.20 09:38

Bohužel, nijak se to udělat nedá. Já nikoho jiného nemám kdo by mi s tím pomohl a přece jenom, dítě není pes. Rodina to očekává z toho důvodu, že když jsem si to dokázala udělat, dokážu se i o to postarat. A jsem si toho plně vědoma.

• Citovat
  • Nahlásit
475