Co s anturií?

34
17.11.12 20:47

Co s anturií?

Zdravím maminky, potřebovala bych poradit s péčí o anturii. Nejsem žádný odborník přes rostlinstvo. Problém je v tom, že začíná mít poněkud delší stonky a ty se začínají vyvracet. Na všech obrázcích na internetu jsem viděla krásné vzpřímené rostliny, ne ty mé plazivky. Chybí jí něco? Zaštipuje se? Mám ji něčím podepřít?
Děkuji za rady. S pozdravem Rudolka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
46669
17.11.12 21:41

Já mám anturii přes rok a nic podobnýho se jí neděje. Ale zkusila bych stonky dát k sobě a svázat nití :nevim:. Jinak se o ni zvlášť nestarám, jen běžně zalévám. A ten rok v kuse kvete, momentálně má šest nádherných květů ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3803
17.11.12 21:52

Já to vidím na málo světla :-) Takhle se daří jedné z těch co mám a taky kvete už 3rok v kuse.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
46669
17.11.12 21:58

@MarketaR, no ta je boží! Moje vypadá podobně, jen má o něco méně listů. Ale stojí :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3803
18.11.12 11:41

Mám ji v 5barvách ale nanfocené. Jen fialová mi málo kvete má max 4květy :-( Jinak kolem 8 -10 všechny

Koukám to máš dvojčata?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
34
18.11.12 20:02

Děkuji za rady. Už jsem ji přemístila na méně stinné místo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12.6.16 16:20