Co vařit do práce manželce?

23
29.5.20 14:29

Co vařit do práce manželce?

Manželka je bohatá a ráda pracuje, takže já se starám doma o domácnost jako trvalý hodinový manžel a ona pracuje jako projektant dopravních staveb 10 hodin denně. Často nemá chudinka vůbec čas si na jídlo v práci zajít, natož si ho doma připravit. Já jsem sice dobrý opravář, ale špatný kuchař. Ale uvědomuji si, že by určitě byla ráda, kdyby ode mě dostávala nějaké to jídlo, nějaký ten oběd sebou do práce. Chtěl bych ji vařit něco lehkého, lehce stravitelného, přitom vydatného, ale nedráždivého - znáte to - pepř, sůl, paprika, smetana, vepřové maso, tuk, olej atd.
Maso bych rád použil nějaké rybí, případně krůtí nebo kuřecí. Ale ideálně, když tam maso nebude vůbec.
Nevěděla byste některá z Vás o nějakém receptu jídla, které se rychle připraví a přitom vyhovuje těm požadavkům výše?
Díky moc za každou radu

editace : doplňuji, sůl není problém, pepř už je pálivý tedy dráždivý, chilli je taky úlet. Různé brutální kombinace - žampiony + smetana + vepřové apod. prostě jsou zcela jistě dráždivé jídlo. Jako příklad jídla, které si představuji, uvedu - kuřecí rizoto, těstovinový salát, pokud vepřové, tak vepřové s dušenou mrkví a bramborem apod. Mohl bych vzít tyhle 3 jídla a točit je pořád dokola, ale popravdě, moc mě to neláká, viděl jsem tu nějaké nápady s tortillou, možná wrappem, trhaným kuřecím masem apod. Rozviňte to, prosím, více do detailu. Díky

Příspěvek upraven 29.05.20 v 16:13

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

6762
29.5.20 14:35

Zdar jak sviňa,
já manželce jídlo do práce chystám, protože mě to baví a ona je ráda.