Pomůže výměna bydlení - co vy na mém místě?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Babeta3380
Povídálka 20 příspěvků 16.03.19 19:17
Co vy na mém místě

Ahoj holky, prosím, potřebuju slyšet názor několika dam a žen. Poslední týdny mám pocit, že mi hrabe. Jsem strašně náladová a bezdůvodně břečím, většinou u televize, koukám na komedii a začnu brečet, úplný hysterák. Pak se to snažím rozdýchat. Za chvíli další vlna. Po pár hodinách klid. Určitě to souvisí s tím, jak žiju. Prosím o přečtení a… co byste dělaly vy. Jsem svobodná, děti nemám, vztah po 10 letech nevyšel a nikdo v dohledu, Ani se sama nijak neangažuju. Před třemi lety jsem koupila starší domek. Něco z historie. Máma byla rok v domě s pečovatelskou službou a já za ní jezdila každou sobotu, nákup, uklidit, pobýt s ní atd. Ted v březnu (podle mě zbytečně, operace v nemocnici) umřela. Já pracuju jako úča (ve škole dobrý) a přitom studuju. Státnice jsem ted v lednu nedala, opakuju v červnu ( jak jsem mimo si říkám jestli to nevzdát) Bydlí u mě otec, který už s ničím nepomůže ( to nemyslím ve zlém) už je starší a nemá moc síly. Má jakoby vlastní garsonku, takový vejminek. Já topím krbovkamis výměníkem. A tento rok jsem strašně unavená a vyčerpaná ze všeho. Koukám kolem sebe a musím vyměnit okna, dveře. Chtělo by to podřezat jednu stěnu. Celou zimu se nemůžu hnout z domu, z práce rychle domu a topit. Jsme unavená, ale musím být vzhuru tak do 23hod, abych topila. Mám fenku, lítat s ní ven. Jak jsem nervní, řvu i na ni. Beru dřevo ze šopy, které jsme se sousedem dotáhli z lesa minulý rok. Myslela jsme tenhle týden že mě trefí. Kuchyn s krbovkama mám vedle své ložnice. V kuchyni, v ložnici i v posteli červený létající brouk! Ne jeden. Čumím jak pitomec denně po zdech, zemi, kde najdu dalšího. Tesařík červený, evidetnně z toho dřeva v lese. Celou zimu klid a teď tahle havěť. A já břečím. Mám pocit, že už nemůžu. Pořád něco řeším kolem domu.