Dálkové studium OPF Karviná

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2639
11.1.12 18:21

tak to by bylo super :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1507
12.1.12 13:22

A jaké zkoušky Tě ještě čekají? :)
Ikdyž studuješ přes ten e-learning, tak jsi normal vedena pořád jako studentka nebo jak? Jsem z toho trochu zmatena. :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2639
12.1.12 13:31

jj jsem jako student, mám i studentský průkaz :) ještě mi chybí sociologie, právo, kvanta A a mikroekonomie :( , ale zase zadarmo jsem dostala infošku a nauku o podnik (za zápočet)
a tebe čeká co?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1507
12.1.12 13:36
igracek píše:
jj jsem jako student, mám i studentský průkaz :) ještě mi chybí sociologie, právo, kvanta A a mikroekonomie :( , ale zase zadarmo jsem dostala infošku a nauku o podnik (za zápočet)
a tebe čeká co?

Díky, jde mi hlavně o to, abych zůstala studentem. :)
Hezky, to se opravdu dostává tak zadarmo? :D Já toho mám před sebou ještě hodně, ale za docházku nebudu asi ke spoustě připuštěna, jelikož jsem z Jižní Moravy, tak jsem tam pak ani nejezdila. :zed: Zítra mě čeká teorie jakosti a příští týden marketing… ještě i v únoru mám nějaké zkoušky, mi z toho asi houkne. :cert:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2639
12.1.12 13:40

no byla jsem sama překvapena, ke zkoušce z nauky stačilo mít zápočet na 90-100% no a když si souhlasila s nejhorší přístupnou známkou, taxi nemusela ke zkoušce, no my souhlasili a tosamé bylo u infošky, tam jsme přišli, dostali jsme test a pak nám to dal za účast :) takže by to bylo i super s tou sociologií :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1507
12.1.12 13:46
igracek píše:
no byla jsem sama překvapena, ke zkoušce z nauky stačilo mít zápočet na 90-100% no a když si souhlasila s nejhorší přístupnou známkou, taxi nemusela ke zkoušce, no my souhlasili a tosamé bylo u infošky, tam jsme přišli, dostali jsme test a pak nám to dal za účast :) takže by to bylo i super s tou sociologií :mrgreen: