Daňové přiznání studenta

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
9.12.21 19:27

Daňové přiznání studenta

Zdravím. Je mi 18 let a jsem studentka. Od mala se věnuji kreslení a grafice, proto jsem se rozhodla, že bych si tím mohla vydělávat. Už jsem párkrát nějakou tu kresbu udělala a prodala, proto by mě zajímalo jak zdanit tyto peníze. Nemám žádné jiné příjmy a peníze dostávám bankovním převodem.
Děkuji za odpověď.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
55904
9.12.21 20:35

Bagrista 19, student dela na faktury, je osvc

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
83678
9.12.21 21:55

@katerina382 Tak předně bys na to mela mit zivnostak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8620
10.12.21 00:01

@katerina382 Taky mám za to, že nejdřív bys měla mít živnosťák, podnikat, abys to potom danila. A jako student bys potom po podání daňového přiznání dostala peníze zpět. Tvůj úmysl je hezký, ale vzalas to za špatný konec. Ve tvém případě malého přivýdělku bych se smířila s tím, že to máš na černo. Vždyť bys ty daně stejně dostala zpět. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7304
10.12.21 06:50
@Petule030 píše:
@katerina382 Taky mám za to, že nejdřív bys měla mít živnosťák, podnikat, abys to potom danila. A jako student bys potom po podání daňového přiznání dostala peníze zpět. Tvůj úmysl je hezký, ale vzalas to za špatný konec. Ve tvém případě malého přivýdělku bych se smířila s tím, že to máš na černo. Vždyť bys ty daně stejně dostala zpět. ;)

A co by dostala zpátky, když nic dopředu platit nebude?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8620
10.12.21 10:25