Depka z práce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.01.17 08:37
Depka z práce

Nějak to na mě padlo. Pracuju jako asistent pedagoga a současné navýšení minimální mzdy pro mě bude znamenat, že budu brát ještě méně čistého, neboť pracuju na zkrácený úvazek jako většina AP. U nás není žádné osobko, žádné odměny, těžko tedy něco jde nahnat jinou cestou. Mimo to si připadám jako holka pro všechno, když chybí učitelka, tak mě hodí do vody, když chybí uklízečka, tak také zaskakuji. Práce mě jinak baví, nedovedu si představit pracovat stereotypně ve fabrice, asi se potřebuju spíš vypsat. Asistenti pedagoga jsou dle mě podhodnocený, ale člověk s tím nic nenadělá. Prosím o zachování anonymity nebo smazat.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

jkra
Generální žvanilka 24916 příspěvků 02.01.17 08:50
@Anonymní píše:
Nějak to na mě padlo. Pracuju jako asistent pedagoga a současné navýšení minimální mzdy pro mě bude znamenat, že budu brát ještě méně čistého, neboť pracuju na zkrácený úvazek jako většina AP. U nás není žádné osobko, žádné odměny, těžko tedy něco jde nahnat jinou cestou. Mimo to si připadám jako holka pro všechno, když chybí učitelka, tak mě hodí do vody, když chybí uklízečka, tak také zaskakuji. Práce mě jinak baví, nedovedu si představit pracovat stereotypně ve fabrice, asi se potřebuju spíš vypsat. Asistenti pedagoga jsou dle mě podhodnocený, ale člověk s tím nic nenadělá. Prosím o zachování anonymity nebo smazat.

Najdi si neco jineho. Tady velke zlepseni asi nenastane.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.01.17 08:54