Diagnostický ústav, převýchova - zkušenosti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

SarkaNovo
Závislačka 3342 příspěvků 10.01.18 16:24
Diagnostický ústav, převýchova

Moc zdravím, chci se prosím zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s diagnostickým ústavem.
Chtěla bych jen vědět, jak dlouho trvá (od podání žádosti)než tam dítě přijmou, jestli je nějaká čekací doba a co vše je vlastně potřeba doložit, aby tam dítě přijali.
Pracuji jako asistentka pedagoga a jedna maminka nám dnes říkala, že chce dát dítě o diagnostického ústavu na 3 měsíce. Přitom to dítě není nijak problémové, přijde nám, že se ho chce jen zbavit, proto se ptám i co je třeba k tomu aby ho tam přijali, jestli třeba i třídní učitel píše posudek nebo prostě jen záleží na rodičích?
Děkuji vám za odpovědi.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Amelie30
Ukecaná baba ;) 1924 příspěvků 10.01.18 16:42

@SarkaNovo no, já si myslím, že do diagnostického ústavu se umisťují děti soudně na základě předběžného opatření. Tady ale nezůstávají, jdou pak dále do výchovných ústavů nebo dětských domovů. Ale jistá si tím nejsem. Snad někdo poradí.

Příspěvek upraven 10.01.18 v 16:45

SarkaNovo
Závislačka 3342 příspěvků 10.01.18 16:44
@Amelie30 píše:
@SarkaNovo no, já si myslím, že do diagnostického ústavu se umisťují děti soudně na základě předběžného opatření. Tady ale nezůstávají, jdou pak dále do výchovných ústavů. Ale jistá si tím nejsem. Snad někdo poradí.

Aha, děkuji. Máma toho kluka právě tvrdí že ho nezvládá a že ho prostě chce dát na převýchovu, že už si to zjišťovala a že tam prostě půjde na 3 měsíce.

Amelie30
Ukecaná baba ;) 1924 příspěvků 10.01.18 16:47

@SarkaNovo ono to není tak jednoduchý. Jsem najela na stránky diagnostického ústavu v Hradci a našla jsem, že rodiče si sice požádat můžou, ale prostřednictvím oprávněných orgánů. Zkus mrknout, je tam hezky popsáno, čím se zařízení zabývá. A kolik je dítěti?

Mmsg