Dodací lhůty

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
10391
2.11.21 18:11

Dodací lhůty

Objednala jsem něco v e-shopu. Nebylo skladem, ale mělo být za dva až tři týdny.
Ze dvou až tří týdnů jsou prakticky 4 měsíce.
Určitě tu věc chci a chci ji od nich, mám tam výrazně nižší cenu-zareagovali mi ne úplně uspokojivě na jeden dotaz a jako odškodnění jsem dostala docela slušné slevy, nešlo ale o nic zásadního. Nejedná se o no-name obchod.
Faktem je, že jako e-shop se k ničemu nezavazují, ale lze od nich něco vymoci?
Přijde mi docela šílené, že napřed mají, že bude k dispozici 4.11.2021, a teď během tří dnůj je z toho půlka února 2022.
Je to pro mě teda docela zásadní pomůcka do domácnosti. Přijdu si jako rukojmí, oni něco nabízí a nemají nejmenší snahu to sehnat. prostě se zeptají dodavatele, půl roku to nebude, nevadí, zákazník si trhne nohou…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27564
2.11.21 18:12

Teď není hodně věcí k dodání :nevim: taky ti můžou vrátit peníze a kup si to jinde nebo jinou značku :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15449
2.11.21 18:20

No ale pokud to nemá jejich dodavatel, tak je e-shop bezmocný. Jsou celosvětově problémy s dodávkami. Takže buď si počkej nebo objednej někde jinde. Jiné řešení asi nebude.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26297
2.11.21 18:25

No záleží na dodavateli, oni to nejspis nedělají schválně. Já si takhle objednala loni nábytek, na prodejně mi tvrdili, že to bude do týdne, i když na eshopu bylo dodání 3-4 týdny, nakonec jsem čekala přes 3 měsíce :roll: prostě se to zaseklo nekde v zahraničí u dodavatele a i přes stížnosti a nahánění sem mohla buď čekat, nebo by mi vrátili peníze a nákup stornovali.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10391
2.11.21 18:30
@nozu píše:
No ale pokud to nemá jejich dodavatel, tak je e-shop bezmocný. Jsou celosvětově problémy s dodávkami. Takže buď si počkej nebo objednej někde jinde. Jiné řešení asi nebude.

Dobře, ale pokud budu nucena objednat jinde, způsobí mi to škodu několik tisíc. Pokud budu bez objednané věci, tak to bude taky dost problém.
Podívej se, když jsem dělala někde pro zákazníka, bylo to o tom, že ta věc, pokud se sehnat dala, tak se sehnala. I za cenu toho, že se to nevyplatilo. A ne, že jsme se zeptali dodavatele a tím to pro nás haslo.
Ale o tom to není, mně šlo spíš o to, zda jsou nějak postižitelní. Kromě recenze.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10391
2.11.21 18:32
@Kriss Tina píše:
No záleží na dodavateli, oni to nejspis nedělají schválně. Já si takhle objednala loni nábytek, na prodejně mi tvrdili, že to bude do týdne, i když na eshopu bylo dodání 3-4 týdny, nakonec jsem čekala přes 3 měsíce :roll: prostě se to zaseklo nekde v zahraničí u dodavatele a i přes stížnosti a nahánění sem mohla buď čekat, nebo by mi vrátili peníze a nákup stornovali.

O nábytek nejde, měla jsem problém s pozdním dodáním nábytku, obchod se mi omluvil, začal konat a odškodnil mě.
Ale tady mám pocit, že přístup je, že jim je to fuk a na.er si.
Když to vidím, lidi už si zvykli, ale mně to normální nepřijde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25919
2.11.21 18:33
@Sany80s píše:
Objednala jsem něco v e-shopu. Nebylo skladem, ale mělo být za dva až tři týdny.
Ze dvou až tří týdnů jsou prakticky 4 měsíce.
Určitě tu věc chci a chci ji od nich, mám tam výrazně nižší cenu-zareagovali mi ne úplně uspokojivě na jeden dotaz a jako odškodnění jsem dostala docela slušné slevy, nešlo ale o nic zásadního. Nejedná se o no-name obchod.
Faktem je, že jako e-shop se k ničemu nezavazují, ale lze od nich něco vymoci?
Přijde mi docela šílené, že napřed mají, že bude k dispozici 4.11.2021, a teď během tří dnůj je z toho půlka února 2022.
Je to pro mě teda docela zásadní pomůcka do domácnosti. Přijdu si jako rukojmí, oni něco nabízí a nemají nejmenší snahu to sehnat. prostě se zeptají dodavatele, půl roku to nebude, nevadí, zákazník si trhne nohou…

Teď není nic a je mi těch obchodníků až líto. Oni se i můžou snažit, ale není kde brát. Takže pokud to chceš od nich, čekej - dali slevy, snaží se. Pokud to chceš rychle, objednej jinde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27564
2.11.21 18:33
@Sany80s píše:
Dobře, ale pokud budu nucena objednat jinde, způsobí mi to škodu několik tisíc. Pokud budu bez objednané věci, tak to bude taky dost problém.
Podívej se, když jsem dělala někde pro zákazníka, bylo to o tom, že ta věc, pokud se sehnat dala, tak se sehnala. I za cenu toho, že se to nevyplatilo. A ne, že jsme se zeptali dodavatele a tím to pro nás haslo.
Ale o tom to není, mně šlo spíš o to, zda jsou nějak postižitelní. Kromě recenze.

Jak je chceš postihnout? Nechtějí ti vrátit peníze? Čím ti vznikne škoda, že to jinde nemají tak levný? To není žádná škoda :nevim: asi si neobjednala zrovna něco, co by byla jejich velká zakázka. Jim je to jedno, když dodavatel nemá, žádný e-shop si kvůli něčemu honit triko nebude. Slevu ti dali navíc, co by jsi od nich chtěla? Zázraky na počkání kvůli spotřebiči do kuchyně?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26297
2.11.21 18:37
@Sany80s píše:
O nábytek nejde, měla jsem problém s pozdním dodáním nábytku, obchod se mi omluvil, začal konat a odškodnil mě.
Ale tady mám pocit, že přístup je, že jim je to fuk a na.er si.
Když to vidím, lidi už si zvykli, ale mně to normální nepřijde.

Tak ono záleží o co jde, pokud to nema dodavatel, tomu zas můžou někde váznout dodávky materiálu, ze kterých vyrábí, tak neudělají nic. Jsou věci, kterých je teď prostě nedostatek a nejsou a e-shop může dělat co chce, ale prostě to nikde nesežene. Ono už není jejich problem, že to jinde prodávají dražší, každý si může určit ceny jaké chce. Oni teď možná fakt můžou jen čekat jestli jim dodavatel zboží dá nebo ti vrátit peníze. To zboží cos objednala jiné e-shopy mají normálně skladem, nebo je nedostatek vsude?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20904
2.11.21 18:38
@Sany80s píše:
Objednala jsem něco v e-shopu. Nebylo skladem, ale mělo být za dva až tři týdny.
Ze dvou až tří týdnů jsou prakticky 4 měsíce.
Určitě tu věc chci a chci ji od nich, mám tam výrazně nižší cenu-zareagovali mi ne úplně uspokojivě na jeden dotaz a jako odškodnění jsem dostala docela slušné slevy, nešlo ale o nic zásadního. Nejedná se o no-name obchod.
Faktem je, že jako e-shop se k ničemu nezavazují, ale lze od nich něco vymoci?
Přijde mi docela šílené, že napřed mají, že bude k dispozici 4.11.2021, a teď během tří dnůj je z toho půlka února 2022.
Je to pro mě teda docela zásadní pomůcka do domácnosti. Přijdu si jako rukojmí, oni něco nabízí a nemají nejmenší snahu to sehnat. prostě se zeptají dodavatele, půl roku to nebude, nevadí, zákazník si trhne nohou…

Tak to je teď u spousty věcí. Sháněla jsem nový ntb a na e-shopu mně na rovinu řekli, že lhůtu dodání nemůžou garantovat. Že nikdo neví. Tiskárnu s určitými parametry nemají od března. Pokud nechceš čekat, tak objednávku zruš s kup jinde..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10391
2.11.21 18:40
@pikola píše:
Jak je chceš postihnout? Nechtějí ti vrátit peníze? Čím ti vznikne škoda, že to jinde nemají tak levný? To není žádná škoda :nevim: asi si neobjednala zrovna něco, co by byla jejich velká zakázka. Jim je to jedno, když dodavatel nemá, žádný e-shop si kvůli něčemu honit triko nebude.

Vznikne mi škoda, že nemůžu výrobek v termínu řádně žívat a pokud bych objednala jinde, tak i finanční.
Jistě, že jsem neobjednala velkou zakázku, nejsem firma, ale ten přístup mi vadí, jsem jako rukojmí někoho, kdo mi má něco dodat a je mu to úplně jedno. Chci jim to dát pocítit a ptám se, zda existuje způsob. Nejedná se mi o žádné logické nebo zvyklostní názory zákazníků, kteří si zvykli na to, že na ně dodavatel kašle a připadá jim to normální. Chci vědět, zda náš zákoník umožňuje nějaký postih. A ne nějaké doměnky, chci vědět konkrétní zkušenost někoho, kdo se nespokojil s tím, že obchod naprosto kašle na řešení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10391
2.11.21 18:41
@Aspera píše:
Teď není nic a je mi těch obchodníků až líto. Oni se i můžou snažit, ale není kde brát. Takže pokud to chceš od nich, čekej - dali slevy, snaží se. Pokud to chceš rychle, objednej jinde.

Ale ono je kde brát, což právě vím a oni se jen dost nesnaží.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10391
2.11.21 18:41
@Kriss Tina píše:
Tak ono záleží o co jde, pokud to nema dodavatel, tomu zas můžou někde váznout dodávky materiálu, ze kterých vyrábí, tak neudělají nic. Jsou věci, kterých je teď prostě nedostatek a nejsou a e-shop může dělat co chce, ale prostě to nikde nesežene. Ono už není jejich problem, že to jinde prodávají dražší, každý si může určit ceny jaké chce. Oni teď možná fakt můžou jen čekat jestli jim dodavatel zboží dá nebo ti vrátit peníze. To zboží cos objednala jiné e-shopy mají normálně skladem, nebo je nedostatek vsude?

Mají normálně skladem, oslovila jsem i dodavatele. Normálně to je.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20904
2.11.21 18:46
@Sany80s píše:
Mají normálně skladem, oslovila jsem i dodavatele. Normálně to je.

Si to objednej u dodavatele. Případně to řeš s ním a dej podnět na ten e-shop, že nabízí jejich zboží, ale neprodá.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25919
2.11.21 18:50
@Sany80s píše:
Ale ono je kde brát, což právě vím a oni se jen dost nesnaží.

Ale, když oni to koupí jinde, nic nevydělají a to oni nepotřebují. Chceš to dřív, kup si to jinde dráž. Přečti si obchodní podmínky, a tam určitě bude něco o tom, že když nebude zboží u dodavatele, můžou objednávku zrušit a tobě to nejspíš při poslání slevy už i nabídli ne?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat