DPP k HPP daně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Halamka
Závislačka 3337 příspěvků 28.01.18 12:37
DPP k HPP daně

Ahoj,
od ledna jsem nastoupila na HPP. K tomu jsem si nechala DPP, práce z domova o víkendech. Teď mi psal zaměstnavatel z DPP, že protože jsem podepsala "růžový papírů k HPP, musí mi strhávat 15% z měsíčního výdělku s tím, že mi dá příští rok nějaké potvrzení na tu strženou částku a já mohu požádat o vrácení.
A teď jak. Mohu to potvrzení dát současnému zaměstnavateli na HPp, aby to doložil k dani za HPP. Může to odmítnout a poté musím já sama podávat nějaké daňové přiznání, aby se mi to vrátilo?
Jsem totiž naprostý laik, vůbec tomu nerozumím a navíc nevím, jestli při částce cca 2t/m se mi vyplatí tohle případné martyrium jako návštěva FÚ.
Moc děkuji za osvětlení :mavam: :mavam:

Reklama

Reakce:

Hanula1212
Závislačka 4993 příspěvků 28.01.18 14:34

Pokud budeš chtít zúčtovat i ten příjem z dohody, musíš si podat daňovépřiznání. Jestli se to vyplatí nebo ne, nelze napsat. Záleží na výši příjmů z HPP, slevách na dani a ostatních odpočtech.

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Aby bylo mateřství jen samá radost!

Objevila jste dvě čárky na těhotenském testu poprvé nebo kolem vás už běhá... číst dále >

Do plavek s eMimino.cz: Tipy na zdravé recepty přímo od výherkyň

Jaká zdravá jídla vedou v domácnostech výherkyň naší soutěže o hubnutí pod... číst dále >

Články z Expres.cz

Bohdalová své miliony už asi neuvidí. Bankéř, který jí prodal obrazy, utekl na exotický ostrov

Před rokem se zjistilo, že Jiřina Bohdalová naletěla podvodníkovi, bývalému... číst dále >

Legendární pražský DJ Loutka zemřel ve věku 51 let. Oběsil se!

DJ Loutka, občanským jménem Michal Maudr, je po smrti. Houseový dýdžej,... číst dále >

Články z Ona Dnes

Mámina péče už se nedala vydržet, říká Petr. Dětí jako on jsou tisíce