Reklama

DPP k HPP daně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Halamka
Závislačka 3565 příspěvků 1 inzerát 28.01.18 12:37
DPP k HPP daně

Ahoj,
od ledna jsem nastoupila na HPP. K tomu jsem si nechala DPP, práce z domova o víkendech. Teď mi psal zaměstnavatel z DPP, že protože jsem podepsala "růžový papírů k HPP, musí mi strhávat 15% z měsíčního výdělku s tím, že mi dá příští rok nějaké potvrzení na tu strženou částku a já mohu požádat o vrácení.
A teď jak. Mohu to potvrzení dát současnému zaměstnavateli na HPp, aby to doložil k dani za HPP. Může to odmítnout a poté musím já sama podávat nějaké daňové přiznání, aby se mi to vrátilo?
Jsem totiž naprostý laik, vůbec tomu nerozumím a navíc nevím, jestli při částce cca 2t/m se mi vyplatí tohle případné martyrium jako návštěva FÚ.
Moc děkuji za osvětlení :mavam: :mavam:

Reklama

Reakce:

Hanula1212
Kelišová 5076 příspěvků 28.01.18 14:34

Pokud budeš chtít zúčtovat i ten příjem z dohody, musíš si podat daňovépřiznání. Jestli se to vyplatí nebo ne, nelze napsat. Záleží na výši příjmů z HPP, slevách na dani a ostatních odpočtech.

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

David Kraus o Strýcové: Čekal jsem od Báry, že řekne alespoň promiň

Druhá polovina léta ve společenských rubrikách patřila Davidu Krausovi (38),... číst dále >

Syn Špinarové: Chci novou sochu, ve hře je právník. Úřad: Sochař peníze vracet nebude

Sochař David Moješčík možná pro Ostravu udělal velkou kulturní službu, když... číst dále >

Články z Ona Dnes