Exekuce ukončená zastavením?

Anonymní
24.1.13 17:27

Exekuce ukončená zastavením?

Ahoj, omlouvám se za anonym, ale trochu se stydím.. :oops: Dnes jsem při generálním úklidu našla neotevřenou obálku kde byla exekuce (asi jsem ji založila s poštou a zapomněla otevřít :x ). Když jsem psala mail dotyčnému exekutorovi o co jde a za co to je (exekuce od T-Mobile, já nikdy ale T-mobile neměla!), tak mně odpověděl, že exekuce byla ukončena zastavením. Co to znamená? Je mně 20, majetek nemám žádný, ještě studuji, takže nemají co zabavovat, ale samozřejmě to chci vyřešit abych byla bez exekuce. Děkuji za vysvětlení pojmu „exekuce ukončena zastavením“.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
385
24.1.13 17:36

Oprávněný - T-Mobile musel podat návrh na zastavení exukuce a ta byla ukončena zastavením.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.1.13 17:44
@monulda píše:
Oprávněný - T-Mobile musel podat návrh na zastavení exukuce a ta byla ukončena zastavením.

Děkuji za odpověď. Takže nic platit nemusím? Já žádnou smlouvu nepodepisovala, takže netuším co to je za blud a musím to vyřešit. Děkuji

• Citovat
  • Upravit
385
24.1.13 17:48

Určitě nic platit nemusíte, když je zastavena. Ale pro klid duše bych možná zašla k tomu exekutorovi a zeptala se z jakého důvodu byl podán návrh na zastavení. Návrh na zastavení se třeba podává, když byl dluh uhrazen. Ve Vašem případě je to ale nepravděpodobné, když jste o ní ani nevěděla.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
385
24.1.13 17:54

Přečtěte si poslední odstavec Zastavení exekuce v tomto odkazu: http://www.predexekuci.cz/…guje-exekuce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.1.13 17:55
@monulda píše:
Určitě nic platit nemusíte, když je zastavena. Ale pro klid duše bych možná zašla k tomu exekutorovi a zeptala se z jakého důvodu byl podán návrh na zastavení. Návrh na zastavení se třeba podává, když byl dluh uhrazen. Ve Vašem případě je to ale nepravděpodobné, když jste o ní ani nevěděla.