Finance v páru

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.04.19 21:53
finance v páru

Ahoj, chci objektivní názor. Je mi 22, příteli 26. Studuji náročnou Vš, k tomu mám částečný uvazek s příjmem cca 8000.- měsíčně. Přítel má stálou práci, příjem cca 25.000.-.
Máme nájem, malý 1kk, starší, kde nám vše padá na hlavu za 8000.-, platím 3500.- a dnes (po společném welness víkendu, který mi dal k výročí) jsem si vyslechla, jak platím málo, že to je vše na něm, že to nedává. Asi byly o víkendu výdaje vyšší, než chtěl a teď mi ten zážitek z toho uplně zkazil. Snažila jsem se alespoň platit nákupy jídla, měli jsme apartmán.
Jsem student, on pracující, o situaci ví a stejně mi to dnes všechno vmetl. Líbilo se nám tam ubytování, tak jsem začala mluvit o novém gauči do bytu s tím, že bych ho platila já, nebo alespoň napul. Dostala jsem vynadáno, že by to stejně zase platil on.

Mrzí mě to, nevím, co do něho vjelo. Jaký na to máte názor vy? Nebo jak jste to resili vy, když jste byly studenti? Štve mě, že mě někam vezme na vikend (k výročí a narozkam) a pak posloucham, že tam vše platil on.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
Jana525
Kelišová 5629 příspěvků 28.04.19 21:56

Kopla bych ho do zadnice. Chtel si hrat na oko na haura, udelat dojem, ale pochopil, ze to proste neni jeho povaha a je nastvany.

Chytrak
Závislačka 3356 příspěvků 28.04.19 22:02

Nemam na to vyhraneny nazor, ale pokud studujes, tak nemuze cekat, ze se budes financne podilet stejne jako on. Jestli to ceka, tak pak nema chodit se studentkou, ale se sobe rovnou. Jo a pokud ti vycita „darek“ co zafinacoval on, tak bych si dal velkeho majzla a bral to jako vystrazne znameni, protoze to vubec nesvedci o jeho vyrovnanem vztahu k penezum a vztahu. :andel:

Bubla_Bučková
Kelišová 6720 příspěvků 28.04.19 22:02

Škrťák :nevim:

Hanka1
Neúnavná pisatelka 15158 příspěvků 28.04.19 22:04