Poradna porodní asistence
Bc. Vladimíra Toplaková
Ahoj Caty,
já nejsem lékařka. Zeptej se na to tvého gynekologa. Jak jsem psala už posledně. Preeklampsie je pouze spojena s vysokým tlakem na který se berou prášky a je také hodně nebezpečná. Hellp syndrom je především spojen se selháváním orgánů (jater, ledvin a bílkovinou v moči).
Pravděpodobně jsi posledně prodělala Hellp syndrom a v tom případě ti lékař musí vysvětlit na co si máš dávat pozor.
Pokud máš chuť tak se mrkni na moje stránky www.hellp-syndrom.blog.cz, tam je vše co se týká problematiky spojené s Hellp syndromem.
Pavla
Pavli aha, tak to jo. No, mně říkali že to byla preeklampsie, ale tak asi nebyla teda no. Docela mě to děsí teda co všechno se mohlo stát.
Ty jo, tak to mám fakt strach no. Už jsem mluvila se svým doktorem a napíše mi doporučení do IKEMU na komplet vyšetření no, protože už teď mám opět vzýšený tlak, ne moc, ale mívám normální a teď 135/90 a to jsem v 6tt. Určitě na ty stránky mrknu, děkuju
Ahoj Caty,
snad si tě ohlídají. Držím palce, ať ti všechny výsledky dopadnou dobře a miminko v pořádku donosíš. Asi budeš muset začít brát prášky na tlak, ale to doufám bude stačit. Napiš zase jak tvé těhotenství probíhá. Také budu chtít za nějaký čas druhé miminko, tak budu zase chytřejší
.
Pavla
preeklampsie-vysoký krevní tlak,bílkovina v moči a otoky.
Hellp syndrom je vůbec nevíc nebezpečná záležitost,tam se rozpadají krevní destičky nebo tak něco…ještě ke všemu.
Ahoj,