Přihláška na VŠ - IMS Brno

Anonymní
7.1.11 19:59

IMS Brno

Ahoj holky,

do konce unora se uzaviraji prihlasy na VS a rada bych se spojila s maminkou, ktera si letos podava prihlasku na Institut mezioborových studií v Brne, studijní obor Sociální pedagogika. Ja budu jedna z nich :roll:

Uvitam i jakekoliv informace od studujicich nebo dostudovanych maminek z teto skoly :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6215
7.1.11 20:13

Ahojky! Já na této škole úspěšně již 5 rokem studuji 3 letý obor :mrgreen: , ale to je jenom mojí leností. Kdyby ses chtěla na něco zeptat, tak dej vědět :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.1.11 20:19

Jeee Starrrky tak to je super, ze mam zdroj :palec: :palec: :palec:
Tak mi pis vsechno, jaky to tam je? Je to tezky? Musi se chodit na prednasky nebo jde studovat i bez toho? Maji skripta nebo se musi studovat z knizek? :lol: :lol: :lol:
No a jaka je tam ta matika v prvnim roce? Ja jsem na matiku a logiku blba, tak se toho dost bojim :-( No ale nejdriv musim udelat zkousky, ze :-?

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
7.1.11 20:22

A jeste koukam, ze jsi 5.11 nasla // … to ja jsem zrovna rodila :-D

• Nahlásit
  • Citovat
6215
7.1.11 20:28

Neboj se toho. Já jsem tak trochu flegmatik, takže jsem to podle toho tak brala. Školu jsem navštěvovala zcela vyjímečně a ani to nevadilo. Vždycky se najdou nějaký aktivní spolužáci, kteří dají všechno na internet a z toho se pak dá vycházet. Skripta mají svoje a vždycky na semestr a kdo chce, tak si je koupí.
Jinak matiku už si moc nepamatuju, ale byl to jen zápočet, ale vlastně ani nevím, co obnášel, tuším asi nějakou seminárku, ale jistá si nejsem. Ale žádný počty to určitě nebyly, tak neboj :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6215
7.1.11 20:28
Anonymní píše:
A jeste koukam, ze jsi 5.11 nasla // … to ja jsem zrovna rodila :-D
:palec: :palec:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.1.11 20:30