Jak a kdy začít s chovem koz na mléko?

Anonymní
19.12.14 17:29

Jak a kdy začít s chovem koz na mléko ?

Jsem totální začátečník, kdo poradí teď i později? :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
JLP
4646
19.12.14 18:45
@Anonymní píše:
Jsem totální začátečník, kdo poradí teď i později? :kytka:

Ahoj, neporadím s chovem - ale v první řadě bych doporučila si to 2× rozmyslet - chovat kozy na mléko znamená, že se od nich nesmíš hnout ani na víkend - pokud tedy nemáš někoho, kdo by mohl občas zaskočit, tak si to fakt rozmysli… U nás na dědině jeden pán kozy chová a jak nám řekl, znamená to 2× denně podojit, takže žádné dlouhé courání mimo domov… My teda chováme jen ovce přes sezonu kvůli spásání zahrady a potom jdou na podzim do mrazáku - ale když nejsou na mléko, tak k nim třeba 3 dny nemusíme vůbec jít… Ale jestli sis už všechna pro a proti spočítala, tak přeju chovatelské úspěchy! :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.12.14 18:48

@JLP děkuji za reakci. Máme souseda co pomůže kdyby bylo cokoliv potřeba. ( dočasně zaskočit a tak) Jen bych se do jara chtěla co nejvíc dozvědět z praxe.

• Citovat
  • Upravit
9578
19.12.14 19:05

Zkušenost nemám, ale co jsem tak hledala o chovu jiných zvířat, narazila jsem na tento článek http://www.machackovi.cz/…ska-poradna/ snad pobaví a poučí i tebe :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.12.14 19:53
@jowana píše:
Zkušenost nemám, ale co jsem tak hledala o chovu jiných zvířat, narazila jsem na tento článek http://www.machackovi.cz/…ska-poradna/ snad pobaví a poučí i tebe :)
:lol: :lol: :lol: Já chtěla povzbudit :lol: :lol: :lol:
  • Citovat
  • Upravit
740
19.12.14 20:58