Jak poznat šikanu?

Anonymní
10.4.26 15:12

Jak poznat šikanu?

Šikana je častý problém ve školách a dřív jsem si myslela, že určitě poznám, že moje dítě někoho šikanuje nebo je šikanováno, ale teď nevím. Syn je ve čtvrté třídě, má neoblíbeného spolužáka. Je to kluk z komplikovaného rodinného prostředí. Syn si často stěžuje, že kluk něco udělal. Ptala jsem se učitelky a podle ní se nic neděje, problém vidí u mého syna, že je hodně citlivý a až moc hodný, takže mu běžné chování kluků vadí. Řešíme, že ho spolužák předběhl, kopl mu do tašky, strčil do něj, vyrazil mu něco z ruky… Je toho hodně, ale my to řešíme i doma. Hraje si se psem a přijde, že ho pes kousl, máme štěně a občas v zápalu hry vezme s hračkou i ruku, ale nikdy schválně a nikdy tam nemá šrám. Babička se ho zeptala, jestli si vybral novou kšiltovku sám, protože jí přišlo zvláštní, že má fialovou a syn si přebral, že se mu za ni směje. Hraje si se svým bratrancem a chodí si stěžovat, že bratranec dělá to a to. To stejné řeší i s bráchou, ale tomu je 15, takže tam to je občas ostré. Zároveň je syn provokatér, takže umí prudit, ale svým způsobem celkem neškodně, třeba otočí boty levou za pravou…
Mně hlavně zaráží, že to je denně na toho samého, dřív si stěžoval obecně na více dětí.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3102
10.4.26 16:07