Jak reklamovat sedačku

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
LiveDream
19.11.19 13:57

Jak reklamovat sedačku

Hezký den,

máte někdo zkušenosti s reklamací sedačky? My máme naší něco málo přes rok. Je opravdu veliká, takové to účko 2×4,5m. V bytě trávíme s manželem velmi málo času, s miminkem jsem téměř pořád u našich a manžel v Praze v práci. Sedačka má jakoby prosezenou výplň na okrajích. Vypadá to, jakoby se celá posunula dozadu + hrozně nepříjemně a hlasitě vrže při každém dosednutí a pohnutí. Kupovali jsme ji v kamenné prodejně v Ostravě a nechali si ji dovézt domů. Když jsme jim posílali foto, video a popsali stav skrz reklamaci, bylo nám řečeno, že sedačku můžeme na naše náklady přivézt k nim někde do skladu a že to někdo posoudí, ale že to moc nevidí…svoz sedačky zajistit schopni nejsou. Je toto běžný postup při reklamaci? Vždy jsme reklamovali jen malé věci, ale jejich nepříjemné jednání a neochota doporučit aspoň někoho na svoz a odnos tak velkého nábytku je šílená…

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12799
19.11.19 14:24

„Při uplatnění reklamace, pokud to je možné, kupující výrobek odevzdá prodávajícímu. V případě nábytku, samozřejmě, někdy není možné okamžité doručení. Jednou z možností je zaslat fotodokumentaci. Pokud ani to není postačující na posouzení závady, povinností prodejce je dohodnout si s kupujícím způsob doručení zboží. Případně může kupující požadovat nápravu přímo na místě.
Kupující má také právo na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Při podání reklamace je nutné, aby kupující předložil doklad o koupi, respektive záruční list.“

https://www.veselebydleni.cz/…ytku-v-praxi

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3026
19.11.19 14:30

Myslim, ze by stacilo sedacku obratit. Nejaky praskly drivko nahradit poradnym. Srovnat to a bude zas jak nova

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
174
19.11.19 14:39

@LuciMik94
My takhle reklamovali pred rokem, dohodli se s prodejcem, ktery objednal svoz, ze musi vyhodnotit reklamaci servisni technik primo u nich. Sedacku si vyzvedl toptrans, dukladne jsme jo zabalili a dodnes neme ani penize, ani sedacku
Pekne jsme narazili na podvodniky :pocitac:
Dodnes mrtvy brouci.
Nicmene zkusit je ukecat na fotofokumentaci, pokud to ne, tak at vyšlou servisniho technik a a jako posledni moznost zaslat prepravcem, ale ja to doporucuji dukladne zabalit a dukladne nafotit, by ji pri transportu neponicili.
Je to des, ale bohuzel obchodnik i kupujici ma stejne povinnosti, takze pokud oni nezajisti svoz sedacky, musite vy :( mam vse velmi dobre zjistene od ČOI.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat