Jak se konečně naučit cizí jazyk?

1814
7.5.22 21:44

Jak se konečně naučit cizí jazyk?

Ahoj, už v 8 letech bylo mým snem umět cizí jazyk, tenkrát aj - uběhlo 30 let a prd :-(
Dálkově studuju sřední školu, ale mám jí tak 11× za pololetí, máme dva jazyky, já bych hodně ráda uměla hlavně rj. Ale ať jde o jakýkoliv, vždy mám pocit, že neni žádná dobrá učebnice ani systém. Aj jsem měla tolikrát za život a jsem na úrovni falešného začátečníka a ve škole jí máme jako první jazyk, takže člověk musí něco splňovat. Ještě chodím na online kurzy Rj i Aj. Stejně mi přijde, že po chvílí nestíhám a přijdu si jak… A to si myslím, že na jazyky mám talent. Samozřejmě to už taky trochu bojkotuje věk, zdravotní stav a Benzodiazepiny, taky špatná soustředěnost.

Spíš by mě zajímala dobrá česká učebnice, já ty cizojazyčné nesnáším, pár slovíček vše v aj nebo rj, na rj máme teda slušnou. A mám pocit, že se v tom zrtácím. Anglicky umí skoro každej mladej, za nás to holt bylo trochu jinak.

Ve škole je to teda katastrofa, učitelku mám ráda, za Covidu byla online výuka mnohem lepší, je hodná, ale taková nervní poesldní dobou a jednou jsme z dvouhodinovky 50 minut! dělali 12 vět, skoro vůbec nemluvíme, jen doplňujeme nebo skládáme věty, který neumíme. Jsou tam hdodně lidi, co cestují, podle mě mluví super, já dám základní větu, ale neumějí pak gramatiku. Nevím, co budu 17 června dělat u testu :think:

Na Rj ve škole to funguje tak, druhý jazyk je, aby tam byl, já mám za jedna, spolužákům je dovoleno vzít mobil, on jim to nějak přeloží, neumí z azbuky nic a skoro nikdo tam nochodí.

Potřebovala jsem se vypsat, už se bojím, že umřu „blbá“ :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9097
7.5.22 21:48

Proč si myslíš, že máš na jazyky talent? 8o Hele tak taky cestuj nebo choď do pořádné jazykovky na kurzy s rodilým mluvčím. Možností jak se zdokonalit je milión :nevim: Prostě pro to něco dělej.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1814
7.5.22 21:54

...