Jednorohá děloha

Anonymní
28.11.10 17:04

jednorohá děloha

Ahojky holky:-),jsem tady nováček a chtěla jsem se zeptat,zda máte některá vrozenou vadu dělohy.Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5631
28.11.10 17:50

Ahoj anonymko :-) , jo já.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19
28.11.10 18:00

Jéé to je super a jaké jsi měla těhotenství????????

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19
28.11.10 18:02

Alichi :-P mohla jsi normálně otěhotnět?Jak dlouho ti to trvalo?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5631
28.11.10 18:23

Budulínko, tak že mám tuto vadu začalo být patrné v těhotenství - jak začalo růst bříško, dr. si všiml (a já teda taky), že je víc vpravo. Nicméně odhadoval, že by v děloze mohlo být septum. Na poslední UZ kontrole v 37. TT mně úplně jiná dr. (už v nemocnici, kde jsem byla 5 dnů před porodem kvůli tlaku)) hned napsala do papírů VVV dělohy. :roll: Rodila jsem císařem, protože malá byla koncem pánevním a to v 38. TT. A vlastně až při té operaci se zjistila ta vada - při vizitě mi to řekla doktorka, co mne měla na sále.
Jinak těhotenství probíhalo v pohodě, těhotnět se ale dlouho nedařilo (ale důvody byly myslím jiné), ale až jsme to začali řešit u gynekologa, tak do půl roku jsem byla těhotná. :lol:
Budulínko a tys byla na laparo nebo jak to víš, že máš tento problém? Buď v pohodě, já si myslím, že to nemá vliv, děloha je fakt pružná a tohle je údajně docela častá vada… Nevím, jak by to bylo třeba s dvojčaty. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1657
28.11.10 19:00