Jsem sama, cítím se sama

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.09.18 18:13
jsem sama, cítím se sama

Dobrý den, jste tu některá, která to máte stejně? Odešla jsem za manželem 200 km daleko. Bohužel nás opustil (našel si mladší), přátelé, s kterými jsme se stýkali, byli jeho - takže utrum. Tcháni už nejsou, moji rodiče a bratr jsou 200 km daleko, bratr bydlí v jiném koutu republiky. Pracuju jako obchodní zástupce, takže hodně jezdím pryč a nikdy jsem tu nepracovala. Takže jsem se tu ocitla úplně sama, vpodstatě bez přátel, teď jsme se ještě museli přestěhovat.

Jak jste to řešily vy, co to máte podobné. Moc mi chybí přátelé, kamarádky, není jednoduché tu někoho najít – bydlíme na menším městě, všichni tu mají příbuzné, spolužáky a tak. Děkuji.

Reakce:
Božislava
Ukecaná baba ;) 1636 příspěvků 30.09.18 18:19

Pořiď si pejska. :potlesk:

Martina 94
Ukecaná baba ;) 1250 příspěvků 30.09.18 18:24

A nechceš jít zpátky tam, kde bydlí rodiče? Ať aspoň někoho máš?

jesterka001
Zasloužilá kecalka 617 příspěvků 1 inzerát 30.09.18 18:36

No, ani nevíš, jak ti rozumím… Ale poradit neumím… :(

annasmyc
Kecalka 395 příspěvků 30.09.18 18:53

a co nějaká zájmová skupina? Cvičení s ženskými, šicí kroužek, keramika, jazykový…u nás při domu dětí a mládeže fungují i skupiny pro dospělé

Alkata
Zasloužilá kecalka 594 příspěvků 30.09.18 18:58

Zvednout zadek a jit se nekam seznámit? Ideálně při sportu, zájmovem cokoli. Nebo vecer bary kavárny. Domu za tebou nikdo nepřijde ;)

MartinaIrena
Extra třída :D 10237 příspěvků 30.09.18 19:04

Asi bych se odstehovala zpatky do stejneho mesta, kde bydli rodice a bratr. Rodinu nenahradis.

terien
Echt Kelišová 8463 příspěvků 30.09.18 19:11

Vrátila bych se zpátky a už nikdy bych nevyměnila místo kde žiju kvůli chlapovi.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.09.18 19:27

Ahoj,