Jsem těhotná a v zaměstnání mi neprodlouží smlouvu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.01.19 09:53
Jsem těhotná a v zaměstnání mi neprodlouží smlouvu

Ahoj, prosím o radu. S přítelem čekáme miminko(zatím potvrzené pouze testem) a já se právě dozvěděla, že mi neprodlouží smlouvu, protože se ruší prodejna. Do toho studuji dálkově vysokou školu a mám tento rok státnice, aby toho nebylo málo. :( Smlouvu mám až do konce února a nějak nevím, co potom? Nejhorší je, že pracuji na zkrácený úvazek kvůli škole a ten se těžko shání. Nebyla jste některá z vás v podobné situaci? Děkuji předem za rady.. :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlineP4ja
Kelišová 7128 příspěvků 1 inzerát 02.01.19 09:58
@Anonymní píše:
Ahoj, prosím o radu. S přítelem čekáme miminko(zatím potvrzené pouze testem) a já se právě dozvěděla, že mi neprodlouží smlouvu, protože se ruší prodejna. Do toho studuji dálkově vysokou školu a mám tento rok státnice, aby toho nebylo málo. :( Smlouvu mám až do konce února a nějak nevím, co potom? Nejhorší je, že pracuji na zkrácený úvazek kvůli škole a ten se těžko shání. Nebyla jste některá z vás v podobné situaci? Děkuji předem za rady.. :)

A ve škole máš klasicky denní ?? Pokud ano, tak by ses nemusela hlásit na ÚP kvůli placení zdravotního.
A nebo si najdeš od února další práci. Možná je i neschopenka, kdyby ti nebylo dobře. Na tu ale musíš nastoupit ještě v zaměstnání a nebo v lhůtě 7 dní po skončení zaměstnání . Jenže ze zkráceného úvazku asi moc peněz mít nebudeš a navíc budeš omezená vycházkami.

Jinak se bude muset postarat otec dítěte.

Příspěvek upraven 02.01.19 v 10:02

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.01.19 09:58