Jsem zamilovaná do učitele

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  13.04.18 16:06
jsem zamilovaná do učitele

Ahoj, musím se z toho vypsat. Proč jsem se zrovna já musela zamilovat do o 30 let staršího učitele? Vím, že nejsem jediná dívka, které se to už stalo, ale stejně mě to štve. Je těžké ho ve škole vídat, zvlášť když je to můj třídní. Nesnáším, když se baví s jinou studentkou. Pořád na něho musím myslet a hrozně to bolí. Nejhorší na tom je, že on nevypadá jako bych mu byla jedno. Smějeme se spolu, koketujeme a občas si píšeme na fb. Lichotí mi (nebudu sem psát, co přesně mi říká). Nejsem ale naivní a vím, že vztah z toho nikdy nebude, nešlo by to. Možná mě na tom láká, že je učitel. Poraďte mi, jak se odmilovat. Možná by mi stačilo s ním něco mít, nevím.. třeba to je jen nevybouřenost a touha zkusit něco jiného.

Reklama

Reakce:

nostress
Extra třída :D 12350 příspěvků 13.04.18 16:18
@Anonymní píše:
Ahoj, musím se z toho vypsat. Proč jsem se zrovna já musela zamilovat do o 30 let staršího učitele? Vím, že nejsem jediná dívka, které se to už stalo, ale stejně mě to štve. Je těžké ho ve škole vídat, zvlášť když je to můj třídní. Nesnáším, když se baví s jinou studentkou. Pořád na něho musím myslet a hrozně to bolí. Nejhorší na tom je, že on nevypadá jako bych mu byla jedno. Smějeme se spolu, koketujeme a občas si píšeme na fb. Lichotí mi (nebudu sem psát, co přesně mi říká). Nejsem ale naivní a vím, že vztah z toho nikdy nebude, nešlo by to. Možná mě na tom láká, že je učitel. Poraďte mi, jak se odmilovat. Možná by mi stačilo s ním něco mít, nevím.. třeba to je jen nevybouřenost a touha zkusit něco jiného.

Možná by ti stačilo s ním něco mít? :roll: A možná by ti stačilo vědět, že to, co píše a říká tobě, píše a říká každé druhé studentce. A pokud je ještě k tomu ženatý, tak na něj rychle zapomeň, a poohlédni se po nějakém klukovi tvého věku.

Detsa