Jsem ztracený v životě

Anonymní
9.1.23 12:27

Jsem ztracený v životě

Hezký den,
Předem se omlouvám za anonym, je mi docela trapně :oops:.
Jde o to, že momentálně studuji vysokou školu a neustále řeším, že vlastně téměř vůbec nemám tušení, kam se v životě vydat. Absolutně nevím, jestli chci v daném oboru pracovat, ale nenapadá mě nic jiného. Jedná se o učitelství a myslím si, že na to bohužel nemám povahu a hlavně nervy. :oops: Pořád hledám, jaká práce by mě mohla naplňovat a bavit. Mám rád knížky, hudbu, přírodu - ale s tím mě nějaké valné uplatnění s výdělkem postačujícím na život vážně nenapadá. Připadám si jako totální troska, co se ve dvaceti neumí pořádně rozhodnout jakou práci v životě dělat a neví, co pořádně chce. Navíc jsem hrozný introvert a trpím tím, že mám malé sebevědomí :oops: (ale na tom už dostatečně pracuju, i když občas je to náročné).
P. S. Nečekám, že se tu objeví nějaké závratné řešení a nebo že za mě někdo vypracuje podrobný návod, jak postupovat (vím, že na řešení si musím příjít jen já sám). Spíš mě zajímá, jestli jste na tom někdo byl podobně a jak to nakonec dopadlo.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9.1.23 12:32

Ahoj, já ti dám konkrétní návod, který jsem využila já. Měla jsem ve dvaceti stejný problém jako ty a fakt hodně jsem se trápila, hlavně kvůli očekávání rodiny a okolí.

Po prvním roce VŠ jsem se na to vykašlala a šla jsem pracovat. V práci jsem získala sebevědomí, zkušenosti, finanční stabilitu, i když to nebyl bůhvíjaký dream job - ale s tím se počítá. Jakmile jsem byla psychicky v pohodě, měla jsem podporu partnera a byla jsem spokojená, dala jsem si přihlášku na kombinovaný obor. Ten jsem vystudovala. Rodina se nakonec smířila s tím, že jsem se vykašlala na tu první školu, a všechno je teď skvělý.

Ať se rozhodneš jakkoliv, hlavně buď v klidu. Nic z toho, co uděláš, není konec světa. Když zjistíš, že odejít ze školy byla chyba, můžeš se vrátit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31087