KANAVIT

6165
15.5.06 08:48

KANAVIT

Prosím o radu, jaké je správné dávkování kanavitu v prvním měsíci života, první dávku jsme dostali v porodnici a nyní jsem dostala od dětské lékařky recept, ale lékárnice to na tu krabičku naškrábala tak, že to nemůžu přečíst. Mám za to, že doktorka říkala první měsíc 2-3kapky, ale nevím jestli denně ( jako je na letáčku ) nebo jen týdně ( to vidím v očkovacím průkaze) Poradíte někdo? Jinak budu muset zavolat doktorce.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2901
15.5.06 08:52

Já být tebou zavolám doktorce. Ale s tím denním podáváním se mi to nezdá, my užívali kanavit jako šafrán ..... Nevzpomenu si přesně, ale myslím 1 kapku 1. týden a pak 1 kapku každý měsíc!!!
Nechci kecat - ale fakt to bylo jen malinko!!

Baghira

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
922
15.5.06 08:53

Ahoj,
my jsme první měsíc brali 1 kapku Kanavitu týdně, vždy ve stejný den. Pak se bere 1 kapka měsíčně…Ale stejně bys asi své Dr. měla zavolat.
Zdravíme tvoje miminko :P .
Berča a Jiříček

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5811
15.5.06 08:54

My ho neměli vůbec. :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
435
15.5.06 08:56

Kanavit

Mym holkam je ted 5 mesicu (narodily se v 35. tydnu), takze vlastne necele 4. V porodnici dostaly predepsano 1 kapku mesicne, pote jim to detska doktorka upravila na jednu kapku tydne. Ja bych to videla ze to davkovani je tydne, radsi ji ale zavolej at ses si jista, za to nic nedas. Mej se krasne a preji zdraveho a hodneho mimiska

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jaa
1150
15.5.06 08:57

Ahojky:O)
Také si myslím, že by bylo lepší zavolat Dr., abyste se třeba nepředávkovali :roll: Mám pocit, že my jsme ho brali 1× týdně 1 kapičku, pak snad ještě méně, ale už si to přesně nevybavuju.
Papa, Jaa

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ha
513
15.5.06 09:00

Ahojki,

1 kp týdně, od 2. měsíce věku 1kp/1kg hmotnosti mimča (např. u nás malá teď váží 7 kg, takže ji dávám 3 neděle 2kp a pak jedenkrát 1kp)