Kdy si udělat těhotenský test?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Kačéz
3.5.12 21:03

Luci88:Děkuju moc za odpověd :)já si taky říkám že by to bylo nějak brzo.A hodně trpím na záněty možná mě bolí břicho ze stresu že se bojím že su těhotná:(Je mi 18 a studuji a nechat si to nemůžu:(Zkusím si ten test mamatest a uvidím snad bude negativní :)

• Citovat
  • Upravit
1287
3.5.12 21:12

Přesně tak. Nemá smysl to hrotit. Nejspolehlivější je to fakt v den očekávané menstruace, nebo nejlépe pár dní po zpoždění. To už by fakt měl ukázat asi každý test.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
svedomi
3.5.12 21:13

No MS jsem ještě nedostala… ta by měla přijít až tak za 2týdny. Zkoušela jsem si dělat test včerá… ale na ten je jak tady psala slečna či paní příliš brzy… Někde jsem četla, že tohle-ten výtok může značit uhnízďování vajíčka, tak mě spíš zajímá, jestli o tom nevíte někdo něco. I o tzv. kapičkách lásky.?

• Citovat
  • Upravit
1287
3.5.12 21:15

Kačéz

Jasně, v tom tě naprosto chápu, že máš strach. A věř tomu, že psychika dokáže člověka hodně ovlivnit!!!Vím o tom své, já mám totiž psychologii vystudovanou ;)
Tak mi věř, já jsem mívala ze stresu taky hrozné bolesti břicha a spoustu věcí jsem si vsugerovala. Dokonce jsem z toho i zvracela!
Takže být tebou, tak se zkusím hlavně uklidnit a říkat si,že to bude v pořádku a menstruace určitě přijde. A kdyby náhodou ne,tak svět se taky nehroutí a třeba si to do té doby ještě rozmyslíš ;) A když ne,tak věř tomu,že tvoji situaci chápu a rozhodně tě neodsuzuji za to,že miminko ještě nechceš. Naštěstí se v dnešní svobodné době může žena rozhodnout JEN podle sebe a samozřejmě to dítě bys nosila Ty,takže záleží jen a jen na tobě jak se rozhodneš. Pamatuj, že každé rozhodnutí, které tak sama cítíš je správné!!! A nenech se nikým ovlivnit.
Držím moc palce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kačéz
4.5.12 08:33