Kolonoskopie

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
NumLock
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.05.10 15:00
Kolonoskopie

Byla jste některá na kolonoskopii??Mám strach,jaké máte zkušennosti s tím to vyšetřením prosím??Děkuji za info.

Příspěvek upraven 26.09.11 v 18:33

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Leník127
Kelišová 6243 příspěvků 31.05.10 15:03

Ahoj, já jsem na tom byla a není se čeho bát. Vyšetření bylo naprosto v pohodě, vůbec nic mě nebolelo :-)
Co mi ale dělalo problém, bylo vypít večer před zákrokem teh hnusnej roztok, aby se člověk pročistil :poblion:

baghira
Závislačka 2901 příspěvků 31.05.10 15:05

Taky jsem byla. Jsem co se týče lékařských zákroků velký srab, ale přežila jsem to a nebyla to taková hrůza. Jestli máš jít, tak jdi, lepší, než něco zanedbat.

Caty
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.05.10 15:06

Ahoj já osobně zkušenosti nemam, ale od třiceti mě to čeká pravidelně. Máme rakovinu v rodině. Prý to nebolí, je to jen nepříjemné asi z psychického hlediska, ale myslím, že za tu jistotu, že jsi zdravá to stojí. Držím palce

misutka
Ukecaná baba ;) 1334 příspěvků 31.05.10 15:07

Ahoj, já na ní byla, krvácela jsem z konečníku po porodu, zjistili mi vnitřní hemoroidy. Vyšetření provádějí pod slabou narkózou, do konečníku zavedou jakousi trubičku s kamerou, aby zjistili, co kde a proč, po vyšetření tam chvíli ležíš a pak jdeš domů. U nás se to dělá ambulantně, myslím, že den předtím nesmíš jíst, dopoledne jen vývar a to je poslední jídlo a pak vypít nějaký hnusný roztok, aby jsi se vyprázdnila. Není to nic příjemného, ale dá se to vydržet. Hodně štěstí, Míša

NumLock
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.05.10 15:07

Trpím na průjmy a děsně mě u toho bolí břicho,mám v něm úplné křeče.Jenomže na druhou stranu když neubývám na váze,tak si říkám že to nemůže nic být.

Příspěvek upraven 26.09.11 v 18:34

tezi