Kombinované studium UPOL nebo UTB
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Kombinované studium UPOL nebo UTB
Dobrý den,
dostala jsem se na UPOL i na UTB, kombinované studium navazující magisterské, sociální pedagogika, vychovatelství. Nemáte někdo zkušenosti, alespoň s jednou z univerzit? Pořád uvažuji, kam se přihlásit. UPOL má vyučování jen v pátek, UTB pátek odpoledne a soboty, vzhledem k tomu, že pracuji po- pá, tak mi lépe vychází UTB - jen je pro mě dále než UPOL.
Díky
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Obnovuji diskusi, studuje někdo, nebo váš partner, UTB ve Zlíně, technologickou fakultu kombinovanou formou? Jak zvládáte/zvládají zkoušky, jsou učitelé/profesoři „hodnější“?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Obeli píše:
Obnovuji diskusi, studuje někdo, nebo váš partner, UTB ve Zlíně, technologickou fakultu kombinovanou formou? Jak zvládáte/zvládají zkoušky, jsou učitelé/profesoři „hodnější“?
Studuji ve Zlíně. Hodnější nejsou. Jde to ztuha. Nikdo nic neodpustí, chtějí to své bez ohledu na okolnosti. UPOL je na tom dost podobně, tam mám kamarádku.
- Citovat
- Upravit
@Anonymní píše:
Studuji ve Zlíně. Hodnější nejsou. Jde to ztuha. Nikdo nic neodpustí, chtějí to své bez ohledu na okolnosti. UPOL je na tom dost podobně, tam mám kamarádku.
Děkuji za reakci
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Obeli píše:
Děkuji za reakci
Záleží na tom, jaké máš podmínky. Pokud třeba jen chodíš do práce a nemas děti, tak se to dá. Já studuji s prací a dvěma dětma a opravdu mě to těžce vyčerpává. Tím si nestěžuji, ale nepopírám, že jsem nečekala trošku lidštější přístup ve smyslu ať už docházky nebo rozsahu projektů když byly například uzavřené knihovny. Nezajímalo nikoho nic.
- Citovat
- Upravit
Mám děti, dvě (10,5 roku a 12 let). Ještě jsem z Prahy
, ale v Hradišti mám veškerou rodinu. V práci by mě podpořili i finančně