Květákové placičky?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
JaninaMam
Kecalka 328 příspěvků 1 inzerát 28.10.18 11:33
Květakové placičky?

Ahoj holky,
potřebuju pomoc, dělám květakove placičky, ale rozpadají se mi, co přidat? Mam tam 1 květák, 2vejce trochu strouhanky a samozřejmě kořeni? :lol: jsem amatér v kuchyni, tak prosím bez urážek :lol:

Reakce:
Currymatka
Zasloužilá kecalka 671 příspěvků 28.10.18 11:43

@JaninaMam Možná trochu mouky? :nevim: Já dělám takový hodně zeleninový, dávám tam třeba i cibulku, česnek petržel, mrkev, cuketu,… Co je zrovna po ruce, ale musí to být všechno na hodně malinké kousky. Nemáš tam moc velké kusy?

JaninaMam
Kecalka 328 příspěvků 1 inzerát 28.10.18 11:46

@Currymatka přidala jsem Cibulku a trochu mouky a je to lepší, tak to jdu zkusit hodit na pánev, děkuji :hug:

Currymatka
Zasloužilá kecalka 671 příspěvků 28.10.18 11:48

@JaninaMam Jsem na ně úplně dostala chuť :mrgreen: Tak ať se povedou :mavam:

LLenule111
Závislačka 3400 příspěvků 3 inzeráty 28.10.18 11:51

Moje mamka dělávala květák nadrobno nasekaný už předvařený, sůl, kmín mletý, pepř, petrželku, mouku a vejce. Jéé asi je taky udělám jak koupím květák.

Currymatka
Zasloužilá kecalka 671 příspěvků 28.10.18 11:56

@LLenule111 Bez strouhanky jo? Já dřív dělala taky jen takový základní, ale pak zbylo třeba trochu cibule a bylo mi líto jí vyhodit, tak jsem jí tam přidala,… a tak dál a dál… a nakonec tam teď dávám i trochu kari :lol:

Gábííí
Ukecaná baba ;) 2348 příspěvků 28.10.18 12:14

Ještě pridávám strouhany sýr,spojí hmotu

Elishka1
Závislačka 2787 příspěvků 28.10.18 12:19
koko30
Stálice 53 příspěvků 28.10.18 12:34

Ahojky sice pozdě ale přidám svuj recept léty odzkoušeny ( avšak 1000 lidí 1000 chutí)