Letet nebo zustat?

Anonymní
28.4.21 15:44

Letet nebo zustat?

Ahoj, jdu se spis vyzpovidat a mozna se poradit.. v zari jsem potkala uzasnyho kluka, cca mesic zpet jsme si poridili byt, ktery pomalu davame dohromady. Chci to mit rovnym dilem tak to jde pomalu. Pritel je ajtak v dost vysoke pozici, ja jsem fotografka, hlavne na svatby a parove foceni, ktereho bohuzel za posledni rok je pramalo. Driv jsem dokazala za vikend vydelat dost. V lete jsem si udelala rychlokurz na food styling tak ted spravuji par webu o vareni a sem tam nejake to vikendove foceni, ale penez proste sype pritel o hodne vic nez ja. A mne to prijde blbe a stydim se. No a k veci pred tydnem se mi povedlo vyhrat kurz tehotenskeho foceni v holandsku. Kurz je plne hrazen, prispevek na sdileny byt, stravu. Zbytek bych si krasne pokryla ze sve „zasoby“. Strasne jsem se tesila, prednesla priteli a ten chytil amok, ze proste na skoro mesic nikam nepoletim, ze nekdo musi dohlizet na upravy, remeslniky a na jeho psa, ktereho podedil po dedovi, je to takovej starej vorisek, ale v noci obcas skuci a pritel je dost casto uprostred noci odvolanej na par hodin nekam do terenu a pes tam po nem knoura. Prej si nechce hned znepratelit sousedy. Pro mne je to ale prilezitost, spoustu nevest mi pise, ze uz cekaji prirustek, jestli je nenafotim, ale nechci delat neco, na co nemam kurzy a osvedceni. Pritel rekl, ze pokud mi jde o to, ze leje vice penez, ze se vezmeme a nebudu s tim mit moralni rozepri, ale ja se urcite nechci vdavat ani ne po roce znamosti, ikdyz je to jinak uzasny chlap, jasny muze se z nej vyklubat uplne nekdo jiny. A ja bych opravdu chtela odletet, ale pritel je proti. Musim se rozhodnout do patku, objednat se na testy, o vikendu ma byt onlile hovor se spolubydlicimi a organizatorkou a ja svadim vnitri boj. Nedal mi ultimatum, ze kdyz odletim tak je konec, ale vidim na nej ze ho to trapi a kdyz tema odletu nahdodim tak teka smutne ocima a krci rameny :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek