Reklama

Malý váhový přírůstek - 4. měsíce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Maja112
Nováček 5 příspěvků 30.01.18 19:06
Malý váhový přírůstek - 4. měsíce

Holky ahoj, jsem tady nováček a už jsem zoufalá :-(. Mám malého synka - čtyři měsíce a tři dny a máme velký problém s pitím mlíčka. Plně kojím od narození, doteď vše bez problémů. V poradně byly vždy váhové přírůstky v pořádku. Ve dvou měsících jsme si prošli bojkotem kojení, které trvalo asi týden, ustáli jsme to a vše bylo opět v normálu. Před třemi týdny ale malý začal míň pít a tím pádem míň přibírat. Nejdřív jsme přibírali 100 g týdně - už to se doktorovi moc nelíbilo a navrhoval UM a teď už jsme na 80 g týdně :,( :,(. Malý kojení vůbec nevyžaduje, strká si do pusinky prstíky, hračky a deky (dudlík odmítá) a o prso nejeví zájem. Nabízím mu ho co hodinu, většinou se napije, ale velice málo, vypije něco mezi 30 - 50 ml maximálně (vážím), někdy jen 20 ml :oops: :oops: V noci se mi budí každou hodinu, minutu si podumlá a zase usne. Zkoušela jsem odstříkat a nabízet lahvičku, ale hrozně se vzteká a odmítá. Dva dny už zoufale zkouším UM -Sunar, ale bez efektu. Malý váží 5550g. Ještě musím dodat, že momentálně má rýmu, že by to bylo tou rýmou?!Budu vděčná za jakékoli rady!!!

Přečtěte si článek: Váha kojence: Přibírá miminko, jak by mělo?

Reklama

Reakce:

Marie432875
Ukecaná baba ;) 1913 příspěvků 30.01.18 19:24