Mám tátu alkoholika

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.11.19 21:14

Mám tátu alkoholika

Asi se potrebuji jen vypsat. Bude to delsi, neresim tu mimina ani plinky. Klidne to necti.

Je mi 23, studuju vejsku a mam tatu alkoholika. Jsem tak strasne smutna a zavidim vsem, kteri maji normalni rodice.. tak moc zavidim..

Nasi se rozesli, kdyz sem byla mala. Nikdy sem nemela s tatou extra vztah, ale dalo se na nej spolehnout - no, i kdyz se vzdycky.. ale pomohl mi vetsinou..

Tata vydelaval dost penez, diky nemu vlastne muzu studovat na vejsce, posila mi penize a jediny, co ho tak nejak drzelo, ze asi nechlastal kazdy den, ale ztriskal se jen o vikendu, tak byla prave ta prace a ze me na ty skole musi udrzet, ze jednou bude mit dceru doktorku. Mamka tak nevydelava..